ik hoop enorm dat het nu echt voorbij is ja, ik weet niet of ik het nog een keer overleef als hij die k*tkraag weer om moet, ik heb echt de pest aan dat ding gekregen, hij werd zo vreselijk belemmerd in alles wat hij graag deedÂ

maar ik haat dat ding nog meer omdat hij door dat kreng een hele dikke bult in zijn nek heeft, ik heb het laten zien bij de VA en die zeiden dat het door de kraag kwam en ik me geen zorgen hoef te maken, maar dit betekend wel dat hij echt last van dat ding had, dat moet pijn hebben gedaan, het zal hebben geschuurdÂ

het lijkt wel een soort eeltbult. ik heb hem vanmorgen ook lekker helemaal doorweekt gesproeid met lauwe aloë vera waterÂ

voor degene die ervaring hebben met kragen; was jullie gaai ook ontploft meteen nadat de kraag afging? het leek wel een dons dekbed wat open gerukt was, zoveel pluis poetste hij er in een no-time uit, mijn auto leek wel een pluizen-bom van binnenÂ

en een stofÂ

allemachtigÂ

het is niet echt een duidelijke foto omdat Poekie het niet echt prettig vond dat ik eraan kwam, het is best een knap dikke bult nog en er zit een rare gele korst op

en weer lekker zonder kraagÂ

onder die raar zittende veertjes in zijn nek zit die bult.