Hallo
bedankt voor jullie reacties , leuk om verschillende of dezelfde reacties te krijgen.
Inderdaad zijn de 2 duifjes heel rustig en lief, ook wel nieuwsgierig maar zeker geen ruzie zoekers of vandaaltjes.
Ik ben ook een beetje bang dat ze het moeilijk krijgen, maarja, de andere kant is ook dat alle parkietjes die er in gaan dan ook allemaal nieuw zijn en het onderling
al druk hebben misschien??!!! Het risico is er wel natuurlijk, de duifjes heb ik al langere tijd, en doe ik niet weg. En om nou 2 verschillende vollieres te hebben.
Deze volliere is groot genoeg dacht ik zo, 1.60 hoog, 1,5 mtr. diep en 2 mtr. lang ongeveer, Het grootste gedeelte is overdekt en heeft beschutte ruimte.
Het is ook nog niet zover, ik ga eerst nog de volliere opknappen. De gaten etc. maken, de duiven zijn ook zeker geen ontsnappers en geen klauteraars, dus ook
wat anders als parkieten, maar gaat lukken.
Vreemd dat ik helemaal niemand kan vinden die dus wel duiven met parkieten heeft, de meeste hebben de papegaaisoorten bij elkaar maar niet echt een ander soort vogel
ertussen.
groetjes Mirjam