Helaas, deze week is het wel 7 stappen achterwaarts met Indy

Mijn vermoedens dat Indy zijn allergie met voeding te maken heeft wordt groter en groter.
Eerst dacht ik dat hij door het eten van Scenic meer jeuk kreeg, nu denk ik dit ook bij Diecapellets.
Tot vrijdag ging het goed, er zat een dikke korst op, dat wel, maar deze was al dagen dicht en hij leek weinig jeuk te hebben.
Hij kreeg al wekenlang Ecobird.
Vrijdag kreeg hij ipv Ecobird een keer Diecapellets in zijn bakje, voor de afwisseling.
Verder stond ook bijna de hele dag zo'n Avilux birdlamp aan, maar de rest van de week had hij hier ook al een aantal uren per dag onder gezeten en dat ging prima.
Vrijdag aan het einde van de middag ging het mis, hij had zijn hele wond op zijn schouder opengepikt en dit ging steeds zo door.
Zaterdagochtend haal ik zijn voerbakje weg om te vullen en ineens zie ik het, er ligt Dieca in... zou dat het zijn?
Maar waarom kan hij dan tegen Ecobird

wat zit daar niet in want er in andere pellets wel zit?
Is het wel een voedselallergie

Hij heeft uiteraard sinds gisteren weer Ecobird en biologische zaadmengels voor agaatjes van Parrotparadise.
Als het dan weer beter gaat, kan ik er dan vanuit gaan dat het een voedselallergie is?