Auteur Topic: Zo snel vergeten ????  (gelezen 3875 keer)

kokosnoot

• Gast
Re: Zo snel vergeten ????
« Reactie #15 Gepost op: april 17, 2008, 22:51:30 pm »
 :o   :cry:

arme beesjes net als kinderen altijd de dupe  :cry: , ik blij dat ik geen vent heb waar ik ze mee moet delen  :thumsup: ze zijn mijn kindjes  :hart:

jip

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 17, 2008, 22:53:57 pm »
daarom zou ik ze in contract op mijn naam houden ;)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: april 17, 2008, 22:56:51 pm »
maar hoe zit dat dan als je getrouwd bent..................... ;)

jip

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: april 17, 2008, 22:58:14 pm »
huwelijkse voorwaarden waar gaaien in zitten ;)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2008, 22:59:15 pm »

:o   :cry:

arme beesjes net als kinderen altijd de dupe  :cry: , ik blij dat ik geen vent heb waar ik ze mee moet delen  :thumsup: ze zijn mijn kindjes  :hart:

daarom zou ik ze in contract op mijn naam houden ;)

maar hoe zit dat dan als je getrouwd bent..................... ;)

:offtopic:

Het gaat hier om het gedrag. Niet hoe er met huisdieren wordt omgegaan na een evt. breuk oid.

chantal

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: april 18, 2008, 07:46:22 am »
Nou 1 ding is zeker mijn gaaitjes belandden NOOIT op marktplaats  :cry: Mocht er een gaai weg moeten heb ik al iemand van het forum in gedachtten mocht diegene het willen ;) . Maar zo ver komt het hopelijk nooit. Het liefst laat ik ze dan gewoon allemaal in hun eigen huisje maar mocht richard het teveel vinden dan zal ik er 1 nemen. Nogmaals we hopen dat we er samen uit kunnen komen. En ik vind ook niet dat hun de dupe zijn van iets. Ze merken het niet eens naar mijn idee dat ik weg ben.

Offline Bobbie

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: april 18, 2008, 07:51:12 am »
Ze merken het niet eens naar mijn idee dat ik weg ben.

:CENS .............. ik denk van wel, anders was je nooit dit topic begonnen  :CENS Toch? :(

Ze zijn slim hoor, hebben meer door dan je denkt.

chantal

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: april 18, 2008, 08:07:24 am »
Ja daar heb je gelijk Chico haar gedrag is veranderd tegenover mij ja. Die ziet mij nu gewoon als ieder ander die bij ons op visite komt in huis. Maar verder bedoel ik zie ik geen problemen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #23 Gepost op: april 18, 2008, 08:33:11 am »
Misschien dat Orrie een vreemde eend in de bijt is, maar die heeft mij nog nooit de rug toegekeerd omdat ik te lang weg ben geweest.

Zijn logeerpartij bij Loes is hier toch wel een goed voorbeeld van denk ik.

Orrie is altijd weer blij als ie mij weer ziet.

1 keer was het zo erg dat toen hij mijn stem hoorde maar mij nog niet zag hij heel hard begon te roepen: Hallloooo hallloooooo. :hart:  Normaal praat ie namelijk nooit.

Het instinctelijk gedrag dat jullie aanhalen, geldt blijkbaar niet voor iedere vogel  ???  :CENS

Daar dacht ik ook meteen aan. Voor Orrie ben jij weer nummer 1 zodra je er weer bent.  :hart:

Ik denk dat dit wel een ander geval is. Chico voelt ook de spanning tussen zijn baasjes. Lijkt me heel moeilijk!

chantal

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: april 18, 2008, 08:37:09 am »
Ik weet dus niet of zij het echt voelt of dat het gewoon zoiets is van ik zie Richard nu elke dag en die is nu mijn baasje..... Dus met jou wil ik niks meer te maken hebben :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #25 Gepost op: april 18, 2008, 09:10:25 am »
Vergis je niet in wat ze aanvoelen hoor.  Als ik Sjakko in de vakantie bij anderen bracht, was er ook helemaal niets aan de hand, het was daarna gewoon weer als vanouds. Maar precies weet je het toch niet. ;)

chantal

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: april 18, 2008, 09:29:30 am »
Nee dat is waar want we weten allemaal hoe slim ze zijn  ;)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #27 Gepost op: april 18, 2008, 11:46:55 am »
Ik weet dus niet of zij het echt voelt of dat het gewoon zoiets is van ik zie Richard nu elke dag en die is nu mijn baasje..... Dus met jou wil ik niks meer te maken hebben :CENS

Kon je maar in dat koppie kijken he ;) ze is op dit moment erg onzeker, ga daar maar even vanuit.
Richard is er nu idd meer dan jij en hij is nu ook even de enige die het eten ververst en de kooi
schoonmaakt. Mocht het zo zijn (laten we het hopen) dat jij er binnenkort weer bent om deze
dingen ook weer over te pakken, is ze ook zo jouw vriendinnetje weer, ze heeft immeers al eens
een goed band met jou opgebouwd ;)

Offline Billybird

• Broedrijp
  • Jacco Pinda
    • MatchinCare bemiddelt in nannies en nurses
« Reactie #28 Gepost op: april 18, 2008, 16:12:11 pm »
Bij ons thuis is Jacco het maatje van Paul. Tegen hem vertoont hij echt partner gedrag. Bij mij en bij Meagan is hij gewoon lief en aanhankelijk. Hij stapt bij ons op, wij doen spelletjes met hem. Het grootste gedeelte van zijn verzorging doe ik, en ik breng ook de meeste tijd met hem door. Sterker nog, ik hou wel rekening met hem (blijf in de buurt als hij veel alleen is, neem hem dan mee naar boven of de tuin in en zo). Paul nooit, die is hele dagen weg en ook nog avonden en kijkt soms nauwelijks naar Jacco om. Even een knuffel als hij binnekomt en een aai als hij weer weggaat en dat was het dan. En toch blijft Jacco zich op dezelfde manier gedragen? Ik denk dat het dus niet ziet in wie de vogel vaker zit, maar in de relatie zelf.

chantal

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: april 21, 2008, 12:17:20 pm »
Ben zaterdag en zondag langs geweest. Zondag zat Richard lekker met de gaaitjes op het balkon. Heb weer een paar leuke plaatjes geschoten. Probeer ze vanmiddag te plaatsen. De vogels zijn lekker verwend met patat  :-[ Het ging hartstikke goed en we hebben heerlijk gekroeld  :hart: