Auteur Topic: parkieten van binnen naar buiten  (gelezen 3080 keer)

trijnie144

• Gast
parkieten van binnen naar buiten
« Gepost op: april 20, 2008, 17:55:37 pm »
Hallo allemaal, ben nog maar  net op deze site dus ik weet niet of het zo goed gaat.
Ik heb twee parkietjes binnen in een grote montana kooi maar ik wil ze graag naar buiten
in een voliere doen, hoe kan ik dit op het best aanpakken, ze zijn bijna twee jaar en altiijd binnen geweest.
Groetjes Trijnie.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2008, 20:16:20 pm door trijnie144 »

kokosnoot

• Gast
Re: parkieten van binnen naar buiten
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2008, 21:16:44 pm »
ik zou nog even wachten met naar buiten tot de temperaturen iets hoger zijn, maar daar zullen de kenners hier je wel meer over kunnen vertellen  ;)
wat bedoel je met een voliere die je aan de muur kan hangen?  ???

en welkom op PLF!  :-*

trijnie144

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2008, 20:19:07 pm »
Een wandvoliere. Ik  heb inmiddels 1 gekocht.
Ze gaan nu ook nog niet naar buiten de nachten zijn nog te koud.
Moet je ze dan in de winter weer naar binnen doen of kunnen ze dan buiten blijven?

Asura

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2008, 21:14:39 pm »
Parkietjes kunnen in de winter best buiten blijven als ze aan de buitentemperaturen gewend zijn. Maar ze moeten dan wel een beschut binnenhok hebben, ik weet niet of je wandvoliere dat ook heeft? Als het alleen een open voliere van gaas ofzo is, dan zou ik ze wel binnen doen in de winter.

Rianne83

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2008, 09:49:23 am »
Mijn valkjes hebben geen buitenhok, maar kunnen wel beschut zitten.
Ik zou nog even wachten tot half mei, dan is het Ijsheiligen geweest en is er geen kans meer op nachtvorst. Let dan uiteraard nog wel op de temperaturen rond die tijd.

Brosje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2008, 10:24:16 am »
Ik heb  kakariki's in buiten voliere  en , valkjes binnen , die gaan ook de voliere in ,   en zet ze nu  steeds  even buiten op de dag zodat ze kunnen wennen , er zit wel een nacht hok bij mij aan de voliere, maar moet bekennen dat ze daar  geen gebruik van maken  :CENS , dus  die blijven van de winter ook  buiten , ,    dus zou je parkietjes    als het lekker weer is gewoon  steeds even in  die montana kooi nu  buiten zetten op de dag