Auteur Topic: Help, Hij geeft mij de schuld van vallen  (gelezen 11529 keer)

truus

• Gast
Re: help
« Reactie #15 Gepost op: mei 04, 2008, 22:20:53 pm »
hoi
bedankt voor het reageren
ik lees morgenvroeg de 2 verhalen
dadelijk moet mijn man werken met de honden en dan zet ik de deur van de kooi open ,ik heb deejay nog geen eten gegeven vanavond (als ik hem niet terug in zijn kooi krijg dan kan ik hem lokken met eten)
ik vindt het zo erg dat dit nu is, want ik heb deejay al toen hij nog heel klein was
ik heb ook ergens gelezen dat als deejay blijft schreeuwen en raar gedrag vertoont dat ik hem in een straf kooi moet doen
ik laat jullie weten hoe het ging
gr truus

Caiolinda

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 04, 2008, 22:33:38 pm »
Als hij veel gaat schreeuwen enz. niet in de kooi zetten dat is z`n huis daar wil hij graag heen. De klep van de toilet naar beneden doen en op de wc zetten dat werkt bij ons erg goed. Ze hoeven er gelukkig bijna nooit heen maar als het even te veel wordt helpt het echt.

En idd zijn die verhalen niet van de een op andere dag ik denk dat hij zich bezeerd heeft en dat ie gewoon boos is bel morgen even met de VA luister naar wat hij zegt misschien is het verstandig om met m langs te gaan.

Succes hoop dat alles goed komt.

truus

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 04, 2008, 23:18:01 pm »
hoi
wat een herrie kan deejay maken. ik had de kooi open gezet en ik ging op een stoel bij hem zitten. zodra ik na hem keek wilde hij springen ,toen heb ik nog effen gewacht en zij tegen hem stap op,en ja hoor daar sprong hij van de kooi af.
ik heb hem effe door de kamer laten lopen en wilde hem toen op pakken ,wat kan die schreeuwen zeg, ik had mijn trui over mijn hand gedaan, als hij mij zou bijten.
en hij maar schreeuwen en nog eens schreeuwen.
ik heb hem op de kooi gezet en dacht toen ,misschien heeft hij nu zijn zin
ik kijk weer na hem en ja hoor hij springt weer van de kooi af (gelukkig komt kij op de bank terecht)
ik heb een kleine kooi gepakt en op de kast gezet en deejay er in gedaan doek half er over dat hij mij niet ziet
het gekke ervan vindt ik dat hij schreeuwt en mij niet heeft geprobeert te bijten
ik zal morgen bellen na de va in eindhoven (veldhoven )hier in de buurt heb je geen va
ik laat deejay een half uur in de kleinere kooi zitten en haal hem er dan uit
ik kan wel janken ik heb dit nog nooit mee gemaakt  :cry:
en dan te bedenken dat ik deejay al heb toen hij nog zo klein was
gr truus

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #18 Gepost op: mei 04, 2008, 23:22:16 pm »
misschien is het dan toch iets lichamelijks.. omdat je het een rare gewaarwording vind!
en hij jou niet bijt maar wel schreeuwt.. :CENS

truus

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 04, 2008, 23:45:33 pm »
hoi
ik heb mijn man net op het werk gebeld en gezegt dat deejay blijft schreeuwen en mij niet bijt
ik ga morgen toch na een va als ik ergens terecht kan
ik weet wel een dierenarts bij mij in de buur,t die veel papegaaien heeft (van der sander) weten jullie iets af of die ook goed is.
gr truus

p.s. wat ik nu helemaal gek vindt deejay stapt op mijn arm maar blijft schreeuwen
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2008, 23:51:16 pm door truus »

giggles

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: mei 05, 2008, 00:11:27 am »
zou kunnen dat er een veer afgebroken is...
Hier kunnen ze veel last en pijn van hebben...

Goed idee om naar Veld te gaan dus...

truus

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: mei 05, 2008, 12:54:17 pm »
hoi
ik ga vanavond na een dierenarts in belgie ,ik had op een site gelezen dat hedwig hem niet slecht vond.
want ik kan vanavond niet na veldhoven omdat mijn man straks weer moet werken en ik wil toch echt weten of deejay wat mankeert, ik laat het jullie wel weten.
gr truus

cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: mei 05, 2008, 15:20:26 pm »
Success  :thumsup:

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • joly en keesie en Dirk
« Reactie #23 Gepost op: mei 05, 2008, 17:40:53 pm »
succes bij de da

kokosnoot

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: mei 05, 2008, 19:06:55 pm »
sterkte, spannend hoor, ben erg benieuwd, wat goed dat je gaat  :-*

truus

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: mei 05, 2008, 22:30:45 pm »
hoi
ik ben met deejay na de dierenarts in belgie geweest.
ik had deejay in een kattenbenche gedaan, en in de wachtkamer van de dierenarts liet deejay toe, dat ik hem over zijn kopje mocht aaien .ik blij :thumsup:
maar eenmaal bij de arts zag ik pas hoe de veren van deejay er aan toe waren helemaal kapot en gebroken :cry: (verschillende veren zat bloed wat je aan de buitenkant niet zag
en de arts zei, toen deejay gevallen was en ik meteen na hem toe ben gerent dat hij mij de schuld geeft
ik heb hem bij de da moeten laten. en de kapoten pennen en veren worden er uit gehaalt (het kon niet anders) ik heb deejay maanden geleden door een dierenarts laten kort wieken maar die heeft het te kort gedaan, en nu begonnen de  veren aan een kant te groeien en daar is hij flink op gevallen (ik heb echt zo niks aan hem gezien en ik ben blij dat ik jullie raad heb op gevolgt )
als ik morgen vroeg deejay ga halen mag hij een tijdje niet uit de kooi en moet ik langzaam weer het vertrouwen proberen te winnen
ik heb verschillende huisdieren maar ik mis mijn deejay nu toch erg
gr truus
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2008, 22:32:47 pm door truus »

cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: mei 05, 2008, 22:34:19 pm »
Goed dat je toch bent gegaan!  :thumsup:

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #27 Gepost op: mei 05, 2008, 22:53:18 pm »
vervelend maar toch goed!  :-*

als hij eenmaal weer pijn vrij is zal het allemaal veel beter gaan! en zal het opbouwen van het vertrouwen een stuk beter vlotten!

ik heb echt zo niks aan hem gezien en ik ben blij dat ik jullie raad heb op gevolgt

dit gebeurd dus regelmatig, daarom hameren we er soms op dat ondanks het niets `lijkt` het toch iets kan zijn!

hoop voor jou en voor deejay op een snel herstel, succes en sterkte :-*

jet

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: mei 05, 2008, 22:58:53 pm »
hoop dat hij snel van de pijn af komt, dat vertrouwen terug winnen gaat wel goedkomen :-*

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • joly en keesie en Dirk
« Reactie #29 Gepost op: mei 05, 2008, 23:17:03 pm »
Hoop dat hij weer snel de oude is