hoi
mijn logetje is langer gebleven,maar is nu na huis
en ik ben afgelopen vrijdag met deejay begonnen,wil weer geaait worden en als ik de deur van de kooi open deed gaf hij ook pootje en kon effe aaien maar meneer had maandag avond kuren
hij wou heel graag pap hebben en gaf ook een pootje,maar daarna zij ik stap eens op
hij heeft mij toen gebeten,heb de kooi dicht gedaan en hem 15 min genegeert(en mijn vinger onder de kraan gehouden)
na 15 min ben ik na de kooi gegaan en hij komt op de stok zitten waar hij moet komen als hij iets wil hebben, geeft pootje en zo tot ik weer vroeg voor op te stappen .weer had hij mij gebeten , kooi dicht weer negeren, en hij was aandacht aan het trekken en praten ,maar we reageerde negens op.
maar ik krijg een beetje genoeg er van. ik heb de andere kooi na onder gehaald
ben na hen toe gegaan en zij dat hij moest op stappen, hij laat zich vallen in de kooi en vliegt er uit ,tegen de verwarming aan ,ik heb hem opgepakt en hij beet toen niet . heb hem in de kooi gezet die als straf kooi kan dienen na dat hij 1 uur in die kooi heeft gezeten (hij heeft in die kooi zijn veren gepoetst en gegeten ) wou ik hem weer na zijn eigen kooi brengen.
wat een ramp werd dat toen, hij stap wel met mopperen op. vloog na de andere kant van de kamer (als je het vliegen kunt noemen ) stap weer op maar springt er gelijk weer af en dat zeker 5 keer, eer ik hem in de kooi had

van morgen gaf ik hem eten en ik kon hem door de kooi aaien (dus echt bang is hij niet voor mij)
maar ja ik probeer er alles aan te doen ,maar soms weet ik mij geen raad
ik zit er aan te denken om deejay toch op een andere kamer te zetten, en kijken of hij dan wat meer na mij toe komt , of de andere kooi ook in de huiskamer laten en hem daar in zetten als hij bijt of niet op wil stappen
en zin om iedere keer gebeten te worden(omdat hij zijn zin niet krijg)
wat vinden jullie

gr truus