Wat een drama toen ik vanmorgen wakker werd!!!
Custard lag op de bodem van de kooi met bloed, ik snapte er eerst niets van, dat kan Sassa toch nooit gedaan hebben?!
Toen begon het te dagen, Custard is ten prooi gevallen aan een rat, ik zag bij beter kijken dat 1 van zijn vleugels eraf was!

En ik zag een ratte korrel in de kooi, maar die blijkt door de tralies te zijn gevallen want met bibberende handen deed ik het nestblok open en alle 4 leefden nog, Sassa is waarschijnlijk in het blok gevlucht terwijl Custard de kooi vladderend verdedigde en zo aan 1 vleugel gepakt is.

O wat erg vind ik dat, heb zo'n verdriet, ik had hem pas een paar dagen maar was nu al gek op die lieve zacht gele schat.

En hoe moet het nu verder, Custard voerde Sassa en zij de jongen?
De kropjes zijn zo goed als leeg, ze gaat het blok wel in en de jongen piepen maar volgens mij voert ze niet.
Ik durf ze ook niet in de voliere te doen na de mislukking van zaterdag.
Ik heb nu Tammy, de man die ik eigenlijk weg zou doen er even bij gezet, die zit in de voliere steeds te proberen een popje van een ander te voern, dus wie weet.
Ow, wat vind ik dit erg, en baal dat ik ze niet binnen heb gehaald ipv in de serre maar dit had ik nooit verwacht!

De kooi gaat vannacht in iedergeval naar binnen.
Ik zal jullie de foto besparen...
Sorry nomaals
RIP