ik zou vandaag met mijn ouders even in Gouda zijn en aangezien Nicky hen ook kent en we dan toch redelijk in de buurt waren, hebben we afgesproken om langs te gaan. Ik wilde graag de nieuwe ruimte voor de vogels zien, de vogels zelf en ik wilde ook graag weten hoe de klik met grijsjes zou zijn. Het is jammer dat ze in de winkel niet willen dat je aan de vogels komt, dus ja, dan maar op bezoek bij iemand waar ze wel zijn he

(sorry Vampiera, dat ik dus even misbruik heb gemaakt van de gelegenheid dat jullie grijsjes daar aan het logeren zijn

)
Heb mezelf ingehouden om er meteen op te storten

Een paar keer mn hand uitgestoken om te zien hoe de reactie zou zijn, zoals je ook bij honden doet. Er werd niet direkt gebeten, dus geen angst

Later wilde Thom Lovey op schoot en kreeg ik Whiskey bij me. Het was wel erg leuk hoor

Ze vonden me daarna ook niet zo eng meer en heb ze allebei nog een paar keer op mn hand gekregen. Lovey ging zelfs nog even half dutten op mn knie

Elke keer als ik over hun borstje wilde aaien, gingen ze opstappen

Ze zijn wel goed getraind hoor! Zullen wel bij hunzelf gedacht hebben: wat doen we nu verkeerd dat we elke keer moeten overstappen

Het zijn echt 2 schatten van een grijsjes!!! Daar mogen de adoptieouders trots op zijn!

Dus Viv, als ik bij je langs kom, ben ik niet bang

Tenzij zij wel opeens gaan bijten natuurlijk

De bende in de vogelkamer was ook lekker bezig. Volgens mij hebben ook de nieuwelingen het al lekker naar hun zin

Alleen voor het valkje is het nog even wennen. Het was er een lekkere kwetterboel

Mn ouders hielden het niet lang

Zag ook dat ook daar de grasjes in de rui zijn. Hier zijn de mannen echt flink bezig

Hun koppies zien er niet uit, echt niet... Idefix is het ergst, die had ik nog niet eerder in de rui gezien, maar die heeft het heftig hoor

Hij heeft ook heel veel rode pennetjes op zijn koppie en dat vind ik er maar eng uit zien

Zijn dat dan hele verse nieuwe pennen of zijn het bloedpennen? Ik heb het nooit zo erg gezien... Komt natuurlijk ook omdat ze binnen altijd wel wat aan het ruien waren en nu buiten in 1x binnen een bepaalde tijd alles ruien...
Heb ook de mega klimber mee gekregen waarvoor ik Nicky nogmaals bedank

Hij hangt al in de volière, nèt niet op de grond, dus slingert lekker

Al hangt ie wel vlak langs de achterzijde van het gaas, zodat het slingeren in die richting beperkt wordt. Vanavond tijdens het eten zag ik ook dat ie al in gebruik is genomen

Zag er naar uit dat ze em toch wel interessant vinden