Bij het voorstellen werd mij gevraagd om foto's te plaatsen, nou ja u vraagd wij draaien

Beginsituatie in onze tuin van ons nieuwe huis (in gaan wonen op 4 januari 2008)

De wilde plannen..

Het resultaat (de rest van de tuin moet nog opgeknapt, maar we wilden de beestjes naar buiten voor de kweek, sinds vorig weekend zit alles erin, maar helaas zijn we toch nog druk problemen aan het oplossen, dus op het moment zit ereen zeil overheen omdat het nog enorm lekte tussen de polycarbonaatplaten in en de valkenblokken dus erg nat werden, als het droog is daan we de kieren goed dichtmaken, nu is het iets donker in de voliere helaas)

Hierna volgens nog wat binnenfoto's toen de beestjes nog allemaal in de kweekschuur in een afgezet deel zaten, een soort binnenvoliere dus, niet megaideaal omdat het erg stoffig werd met zoveel beesten daar en iets krap, maar het was even een mooie tussenoplossing.
En nog wat buitenfoto's om een idee te krijgen van onze beestjes, staan er niet allemaal op, maar goed jullie zien vast nog wel eens wat verschijnen

Lekker badderen

Die vind het ook fijn in bad

Nieuwste valkparkiet man

En zijn vrouw

Onze bonte witmasker man

En zijn vrouw

Een van onze eerste turqjes

Onze eigen kweek grasparkietje, genaamd Shaky geboren uit een geschud ei (want we wilden eigenlijk geen jonkies meer

)

Een rijtje grasparkietjes:

Een opvanggrasparkietje

Nog 2 van onze mannelijke grasjes

Onze kwartelhaan

Onbevrucht ei

Bevrucht ei 4 a 5 dagen bebroed

Bevrucht ei 8 dagen bebroed

Tinaturners zebravinkjes

En dan nog wat douchefoto's die ik jullie niet wil onthouden

Zo even een snel overzichtje, ik hoop dat ik jullie hier in eerste instantie tevreden mee heb gesteld