Woensdag zijn de panelen klaar!!

Ik heb ze in Lommel besteld, dus dat is lekker dichtbij voor het vervoer aangezien mn vriend daar ook woont. Het was uiteindelijk ook nog een van de goedkopere winkels, dus had ik geluk mee. Vorige keer had ik bij mn berekening alleen nog geen extra paneel berekend vanwege de extra meter en had nog geen rekening gehouden met de voerbakken, dus hij wordt ietsjes duurder dan gepland

De voerbakken wilde ik eigenlijk los bestellen, maar zag dat dat qua prijs precies hetzelfde was en dan moest je ze ook nog zelf er in gaan zetten... nee, ik zet em al aan het werk en dan moet ik het niet onnodig uitgebreid maken

Kan ik woensdag dus mn schatje aan het werk zetten met het storten van een betonnen vloertje

Hoop alleen dat er geen afdrukken van hondenpoten in komen te staan, al heeft dat natuurlijk ook zijn charmes

Wat betreft de bodembedekking denk ik dat ik een combi doe van schelpenzand en speelzand. In een folder van de Gamma zag ik een zak speelzand voor nog geen €2,-. Daar zit waarschijnlijk niets doorheen aan grove dingetjes en om ze meteen de nodige grit enzo aan te bieden, ook nog wat schelpenzand erdoor en voor na het opruimen van het vuil, nog wat los grit en maagkiezel strooien. Hoop dat die combi me gaat bevallen, wil namelijk wel een beetje alle winkels enzo in de buurt hebben... noem me maar gemakzuchtig