Zoals sommige van jullie misschien weten heb ik een blauwvoorhoofdamazone genaam Jacko.
Jacko is sinds dinsdag ineens erg ziek geworden,vallen,krijsen en niet meer op zijn pootjes kunnen staan.
Heb toen gelukkig Hedwig van de Horst te pakken gekregen aan de telefoon,vertelde haar Jacko's klachten,epilepsie en iets met zijn stofwisseling dacht ze.Afspraak gemaakt met haar.
Ze heeft alles onderzocht en inderdaad had Jacko epilepsie en een chronische leveraandoening.Jacko zat in een roes/aura en ze wilde proberen hem daaruit te halen met valium.
Zou dat aanslaan zou hij andere medicijnen krijgen zodat hij weer een opleving kreeg,ze zei duidelijk dat Jacko nooit meer beter zou worden.
Ze heeft hem mee naar huis genomen en het geprobeerd,maar helaas is Jacko niet uit zijn aura ontwaakt.Hij ligt nu in een diepe coma,zijn hartslag is heel rustig.
Jacko heeft absoluut geen pijn en beseft niks meer.Mocht hij inslapen hebben we daar vrede mee,maar het liefste willen we zelf maandag afscheid van hem nemen

Jacko is/was een zeer lieve,knuffelige en zachtaardige gaai.Hij mocht helaas maar 7 jaar worden had hem graag mijn verdere leven bij me gehad.Ik hoop dat hij de rust krijgt die hij verdiend!
Lieve Jacko je blijft voor altijd in mijn hart