Auteur Topic: apolo en micah  (gelezen 2721 keer)

Obeleh

• Gast
Re: apolo en micah
« Reactie #15 Gepost op: juni 02, 2008, 21:56:21 pm »
Hey hey allemaal. Sjuul hier. Samen met Stephanie de eigenaren van Apollo en Micah.

Leuk te zien hoe enthousiast jullie allemaal zijn. Iemand vroeg om meer.... Er is veeeeeel meer :)
Voor degenen die het aandurven. Hier is een link naar het dagboek van Apollo en Micah.

http://forum.sennapapegaaien.nl/viewtopic.php?t=1402&postdays=0&postorder=asc&start=0

voor degenen die dan nog niet genoeg hadden. Hier is het dagboek van ZaaZoo. Het grijsje van mijn moeder.

http://forum.sennapapegaaien.nl/viewtopic.php?t=1443

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni 02, 2008, 22:15:30 pm »
hey sjuul en steph leuk jullie hier tegen te komen  :)

Steph

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 02, 2008, 22:38:01 pm »
Ik heb me ook maar even geregistreerd. Zoals Sjuul al heeft aangegeven, staat er op Senna in ons dagboekje echt heel veel foto's en filmpjes. Ik hoop dat jullie daar gauw een kijkje gaan nemen want een caique en een grijsje zijn echt de leukste gaaitjes :D Na 1 uur kun je al niet meer zonder :D

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: juni 02, 2008, 23:16:03 pm »
ik vind een grijze ook steeds leuker  :-[
maar er zijn toch wel zo veel leuke parkieten en gaaitjes...  :-[

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #19 Gepost op: juni 02, 2008, 23:23:52 pm »
naomi ,eens je begint hou je niet meer op
er zijn zoveel leuke kromsnaveltjes , vind ik zelf ook , maar wanneer stopt het hé  ???

gelukkig heb ik een strenge man  :-[                                                            ;D ;D

maar een caique  :hart: ohja die is echt wel leuk , zou toch een mooi maatje zijn voor wieke  :CENS

cosch

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni 02, 2008, 23:27:57 pm »
Heb even snel foto's gekeken maar jullie kunnen wel vanalles met beide vogels he??

Leukk hoor!

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #21 Gepost op: juni 02, 2008, 23:31:24 pm »
naomi ,eens je begint hou je niet meer op
er zijn zoveel leuke kromsnaveltjes , vind ik zelf ook , maar wanneer stopt het hé  ???

gelukkig heb ik een strenge man  :-[                                                            ;D ;D

maar een caique  :hart: ohja die is echt wel leuk , zou toch een mooi maatje zijn voor wieke  :CENS

Ja, precies, hier thuis wordt ik door mn ouders tegengehouden, alleen de catha's heb ik gewoon doorgezet ipv te wachten op de volière aangezien die bekend staan als rustig. Zojuist zei mn ma nog: wat een lieverdjes he... zo had je er wel 10 mogen hebben

Straks zal mn ventje me ook wel inhouden hoor, al is hij ook gek op dieren... 2 honden, 14 waterschildpadden, 1 rode kanarie, 1 dochter en wil nog een kameleonnetje
Maja, met die 2 honden gaat het gewoon niet lukken om een grotere vogel tam in huis te houden, anders moeten die echt altijd naar buiten en dat is ook zielig. Daar heb je ze niet voor.

Obeleh

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juni 03, 2008, 07:26:51 am »
Een caique is inderdaad heel leuk. Maar het vergt geduld, consequentie, geduld, consequentie en consequentie :D

Hoewel het ons eerste gaaitje is, moet ik toegeven aan wat ik achteraf gehoord heb. Het is geen beginnerspapegaaitje. Het is bij ons goed gegaan omdat we ons heel goed geinformeerd hebben.

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #23 Gepost op: juni 03, 2008, 11:05:40 am »
ik ook hoor nicole
kan meer en meer jouw spanning begrijpen
hier hangt ook elektriciteit in de lucht en dan bedoel ik niet het onweer
ik kan zelfs niet aftellen want ik weet pas donderdag hoe wat waar en wanneer !!!!

spannend he :hot:

Hey hey allemaal. Sjuul hier. Samen met Stephanie de eigenaren van Apollo en Micah.

Leuk te zien hoe enthousiast jullie allemaal zijn. Iemand vroeg om meer.... Er is veeeeeel meer :)
Voor degenen die het aandurven. Hier is een link naar het dagboek van Apollo en Micah.

http://forum.sennapapegaaien.nl/viewtopic.php?t=1402&postdays=0&postorder=asc&start=0

voor degenen die dan nog niet genoeg hadden. Hier is het dagboek van ZaaZoo. Het grijsje van mijn moeder.

http://forum.sennapapegaaien.nl/viewtopic.php?t=1443

thanks! leuk om te zien en lezen! :thumsup:
aangezien er geen anderen zijn hier met caiques is dit de uitgelezen kans om eens wat dingen te zien en lezen!
misschien dat we zo ook eens een vergelijking kunnen maken tussen een caique of een bb-tje?!

Obeleh

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juni 03, 2008, 11:41:32 am »
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met BBtjes maar op het forum waar die link naartoe gaat zijn der zat.

Maar wat ik gehoord/gelezen heb ik dat de BBtjes makkelijker zijn om mee te beginnen. De BBtjes die ik in de winkel en het NOP heb gezien waren heel lief en lieten zich door me aaien. Van iemand anders heeft Stephanie echter gehoord dat ze juist eenkennig worden en bijterig. De man die dat heeft gezegd heeft veel kennis van vogels en papegaaien. Had iemand anders het gezegd had ik het niet meteen geloofd want de BBtjes die ik tot nu toe heb gezien waren heel lief tegen mij als vreemde.

In ieder geval. Ik zal dit topic een beetje in de gaten houden zodat ik vragen kan beantwoorden :)

Voor de liefhebbers hier nog een foto
« Laatst bewerkt op: juni 03, 2008, 11:44:44 am door Obeleh »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #25 Gepost op: juni 03, 2008, 12:09:31 pm »
 :thumsup: leuk hoor!!!  :thumsup:

jij hebt ook blauw terreur in huis zie ik ;D

Offline Billybird

• Broedrijp
  • Jacco Pinda
    • MatchinCare bemiddelt in nannies en nurses
« Reactie #26 Gepost op: juni 03, 2008, 12:43:23 pm »
Leuk hoor Steph en Sjuul. Geweldige foto's  :thumsup: Jullie doen leuke dingen met je vogels  :dance: