Auteur Topic: Borstbeen Kaya  (gelezen 1255 keer)

cosch

• Gast
Borstbeen Kaya
« Gepost op: juni 09, 2008, 12:04:38 pm »
Toen Kaya even ziek was, konden we met zijn allen moeilijk geloven dat hij te mager was. Hij lijkt ook niet te mager. Maar hij had wel een scherp borstbeen.

Hij hing lekker de acrobaat uit hier dus ik kon mooi even een foto maken!

Ik hoop dat jullie hier een beetje op kunnen zien dat hij wel een uitstekend borstbeen heeft!  :CENS

Bij Coco en Gijs zit er in ieder geval niet zo'n punt op! Bij hun is het mooi rond.

Wat vinden jullie?

jet

• Gast
Re: Borstbeen Kaya
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2008, 12:06:30 pm »
Bij jerry voelde ik ook heel goed het borstbeentje zitten de laatste 2 dagen maar er zat dan ook helemaal geen vlees meer op :cry:

misschien dat het ook de bouw van de vogel kan zijn als hij verder helemaal gezond is?

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2008, 13:36:11 pm »
Oh dat is bijzonder!
Dat heb ik nog niet eerder gelezen. Maar wel eerder gevoeld:
Mr Darcy is dan weliswaar geen grijsje maar een edel. Mr Darcy is niet de allergrootste edelman, maar ook bepaald niet de kleinste. Mr Darcy ziet er goed uit en als je hem zo ziet dan zie je niets bijzonders. Maar als je Mr Darcy over zijn borstje aait, dan voel je het borstbeen erg goed! Ik heb het nog nooit gezien zoals bij Kaya op de foto, maar misschien komt dat ook doordat we het nu over verschillende soorten hebben. Je voelt het bij Mr Darcy zo goed dat de kweker er iets van opmerkte toen Darcy bij hem kwam logeren voor een vakantie. De kweker had zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Toch lijkt Mr Darcy mij voldoende te eten, hij is gezond, eet lekker en meer krijg ik er ook niet in. Ik kan me niet voorstellen dat het door een actief leven komt, want er zijn meerdere gaaitjes actief zonder dat te hebben. De va plaatste eens de opmerking dat Mr Darcy een grote doch hele slanke vogel was. En omdat voor de rest alles goed is, heb ik het maar naast me neergelegd. Maar vind het desondanks toch wel prettig te lezen dat nog een gaai het heeft! ;)

cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2008, 14:57:42 pm »
Klinkt precies als Kaya inderdaad. Kaya is qua gewicht ook een grote grijze maar alleen dat borstbeen  ???
De VA zei toen dat hij wel echt aan moet komen.. maar dat is me nog steeds niet gelukt!

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2008, 15:00:10 pm »
Je hebt Karel gezien, ik vind 'm ook mager, je ziet z'n borstbeentje ook
maar volgens de va is hij niet TE mager.
Sundae is niet veel groter en niet niet heel veel zwaarder maar bij hem
zie je z'n borstbeentje niet, dus ws toch verschil van bouw ?