Juultje is geariveerd.... of zeg maar Juul de blauwe....(halsband)
Ze (of hij) is volgens mij echt wel ouder dan 10 weken, is al een forse vogel en euh.......... kan best hard bijten.
Heb haar vanavond gehaald en ze hangt nu al ruim 3 uur boven in haar kooi. Vraag me af of ze vanacht naar beneden gaat komen. Tam is ze absoluut niet dus daarr komt heel wat uurtjes geduld bij kijken om te zien of k haar zo ver krijg dat ze leuk en gezellig los kan zonder als een soort gremlin in mijn handen te hangen. Ik snap dat t stress is om te verhuizen vanuit je veilige (overigens behoorlijk vieze en kleine kooi) omgeving, in een doos geprakt te worden en daarna in een totaal andere omgeving weer t licht te zien onder toeziend oog van 2 zwart witte kattendames. De teckels hebben nog niet kennisgemaakt, dat laat ik even achterwege, morgen is vroeg genoeg en ze heeft al genoeg te verduren gehad. Ik ga mijn best doen met haar en hoop dat ik hier op dit topic enige tips ga krijgen over hoe ik sommige dingen aan moet of kan pakken.
Groetjes Belinda, Juul de parkiet, Aag en Door de katten en de rest van t spul hier