Nou, Jerry
drinkt bloed als sherry.
Ik heb hem niet genomen.
We gingen kijken. Toen we aankwamen zat hij in de kooi, in de keuken. Wij gingen in de huiskamer zitten en de vrouw des huizes zou hem uit de kooi halen. In de huiskamer stond een standaard en daar zou ze hem opzetten. Terwijl ze met hem binnenloopt hangt ie al in haar vingers, volgens haar omdat ie er al een maand niet uit was geweest. Even laten relaxen, ik er naar toe lekkere dingen geven, bijt/kauwt ie keihard in mijn hand. Ik niet terug trekken en laag nee mag niet gezegd.
Een kwartier later ga ik naar zijn standaard met een zonnepit, waar hij gek op is, en leg mijn vinger op zijn standaard, vliegt ie me al weer aan. Toen gaf ik met een hoge stem de opdracht llinks onder op de standaard dat zonnepitje te halen en raakte weer de standaard aan. Vliegt ie me toch aan

. Zelfs zijn standaard af om mij te bijten.
Hij wordt gekortwiekt om te zorgen dat ie niet ergens gaat zitten waar de mensen het niet willen, want als ie daar eenmaal zit krijgen ze hem met geen mogelijkheid meer weg of hij bijt dan (echt door he, ik bloedde igg als een rund).
Dit kan ik mijn gaaien niet aandoen. Hij bepaalt ook wie er bij hem in de buurt mag komen. Als een vogel zou gaan zitten waar hij niet wil gaat ie in de aanval.
Poeh, heftig hoor. Hij is zeeeeeeeeeer dominant.
helaas.