Auteur Topic: Schade aan andermans spullen?  (gelezen 4500 keer)

cosch

• Gast
Re: Schade aan andermans spullen?
« Reactie #15 Gepost op: juli 24, 2008, 20:28:09 pm »
Wat goed Nicole!  :thumsup:

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #16 Gepost op: juli 25, 2008, 10:10:18 am »
vind dat echt toppie service, gewoon even inloggen met je klantnummer, en er zitten bijna hele dagen mensen die je vragen kunnen beantwoorden!
het gaat niet super snel, maar het is vele maler beter en goedkoper als 12 min in de wachtrij met zo'n pestbandje :S

Offline Billybird

• Broedrijp
  • Jacco Pinda
    • MatchinCare bemiddelt in nannies en nurses
« Reactie #17 Gepost op: juli 25, 2008, 15:42:53 pm »
Goeie service van FBTO

Hanke

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 26, 2008, 08:29:06 am »
Wat super zeg van FBTO! En wat lief dat jullie allemaal zo je best doen om het uit te zoeken.  :-*
Nou, mijn ervaring met Interpolisdame Patricia is de volgende: het is niet gedekt, omdat een auto of welk ander voertuig (zelfs een surfplank  :CENS) is uitgesloten.
Ik ben dus de pineut, heb me er maar bij neergelegd....

Offline Speggel

• Broedrijp
  • Stimpy, Druif,
« Reactie #19 Gepost op: juli 26, 2008, 09:25:19 am »
die met die altijd leuke reclames Centraal Beheer, zijn ook best makkelijk hoor.

maar ik had wel een keer een aangvreten gordel, en probeerde de schuld op te schuiven aan de hond van een zus, maar dat ging niet door, want ik zou zelf idd toestemming hebben gegeven de wagen uit te lenen.

maarrrr... 1 keer had iemand mijn knipperlicht kapoetie gereden, ik kreeg iets van een paar honderd gulden vergoed, en een  zwager had er 1 voor 5 guldie van de sloop gehaald ;D ;D

vorig jaar had mijn hond een andere aangevallen, hun (voor nix, maar oke) naar de da, € 50,= kreeg het zo terug, hoefde niet eens de bon op te sturen.... :thumsup:

Offline Marijke

• Net zelfstandig
« Reactie #20 Gepost op: juli 26, 2008, 10:11:39 am »
die met die altijd leuke reclames Centraal Beheer, zijn ook best makkelijk hoor.

dat klopt! een vriend van mij werkt daar en als je een schade claimt onder de  €500,00(moet natuurlijk wel gedekt zijn) dan keren ze uit zonder een schade expert langs te laten komen. Ook collectief verzekeren met de auto zijn zij heel aantrekkelijk want dan krijg je  :CENS 40% korting en de inboedel is altijd tot € 100.000 verzekerd altijd makkelijk want er is bijna  sprake van onder verzekeren.

wij zijn niet bij centraal beheer verzekerd hoor, vind een tussenpersoon veel fijner. en bij een bank zou ik me nooit laten verzekeren.
die zijn in de meeste gevallen nog duurder dan een tussenpersoon. rechtsstreeks bij een maatschappij is meestal het voordeligst.

Hanke

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 26, 2008, 22:22:24 pm »
Hmmm, balen, ik ben via de bank verzekerd bij Interpolis: zo'n alles in een polis. En dat terwijl ik niet hou van alles onderbrengen bij een en dezelfde verzekeringsmaatschappij. Reden dat we de hypotheek bijv. hebben overgesloten naar een andere bank. Klein dorp, weten snel alles van je..... nergens voor nodig. Heb er al twee rekeningen: dus ze weten al wat ik verdien en per maand kan sparen....  :)

Offline Speggel

• Broedrijp
  • Stimpy, Druif,
« Reactie #22 Gepost op: juli 26, 2008, 23:43:22 pm »
Hmmm, balen, ik ben via de bank verzekerd bij Interpolis: zo'n alles in een polis. En dat terwijl ik niet hou van alles onderbrengen bij een en dezelfde verzekeringsmaatschappij. Reden dat we de hypotheek bijv. hebben overgesloten naar een andere bank. Klein dorp, weten snel alles van je..... nergens voor nodig. Heb er al twee rekeningen: dus ze weten al wat ik verdien en per maand kan sparen....  :)

zo is het voor hun helemaal glas en glashelder :)

ojee, ik kijk teveel televisie geloof ik hihi :)