Auteur Topic: hoera ik krijg er een grijsje bij  (gelezen 2433 keer)

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
Re: hoera ik krijg er een grijsje bij
« Reactie #15 Gepost op: augustus 07, 2008, 12:02:26 pm »
je wilt me gewoon jaloers maken  tongue2

proficiaat alvast en veel wachtplezier/ergernis  ;D

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: augustus 07, 2008, 12:26:30 pm »
 :a036: we zitten hier met smart op prada te wachten. sherida kwam gister terug van vacantie en ging helemaal uit haar dak  :dance:  duren weken lang he ? als je moet wachte  :nailbiting: o en rich zat gister maar wanneer gaan we kijken heb je al een afspraak gemaakt? meneer ongeduldje  ;D  o ja en bar wat onze droom betreft  :CENS mischien komen dromen ooit uit  :hart:  groetjes marian
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2008, 12:30:27 pm door Marian »

Hennie

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 09, 2008, 10:29:00 am »
Sorry Marian dat ik nog niet gereageerd had hier, op je blijde nieuws.
Met de dood van Phantom  ( stinkdier) deze week was ik even mezelf niet , heb hier en daar wel even wat gelezen, maar was nog niet echt in de stemming om te mailen.
Ik ben harstikke blij voor je dat je er straks weer een nieuw grijsje bij krijgt . En ik weet zeker dat het weer net zo'n scheetje wordt als Djarno.

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: augustus 09, 2008, 12:43:51 pm »
Sorry Marian dat ik nog niet gereageerd had hier, op je blijde nieuws.
Met de dood van Phantom  ( stinkdier) deze week was ik even mezelf niet , heb hier en daar wel even wat gelezen, maar was nog niet echt in de stemming om te mailen.
Ik ben harstikke blij voor je dat je er straks weer een nieuw grijsje bij krijgt . En ik weet zeker dat het weer net zo'n scheetje wordt als Djarno.

geeft niet joh alle begrip voor  ;) kom je van de week gauw ffe opbeuren  :-* en als ik prada heb komme we gauw ffe langs want prada moet natuurlijk ook ffe kennis maken met rocky  :dance:.  groetjes en dikke knuffels marian