Auteur Topic: djarno en prada bij mekaar zetten???  (gelezen 4409 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Re: djarno en prada bij mekaar zetten???
« Reactie #15 Gepost op: augustus 08, 2008, 00:59:12 am »
Ik zou ook zeggen ... gewoon bij elkaar ...
Mijn ervaring is dat vooral grijsjes heel makkelijk daarin zijn ... 
Maar ik ben ook iemand van .. gewoon doen en zien wel wat er gebeurt .... ( in het normale dan he  :))
Enne ... doe het s'avonds ... dan zoeken ze slaapplekkie en is het de volgende ochtend oke ...
Zo heb ik het nu al meerdere keren gedaan met verschillende vogels en altijd goed gegaan ...
Hier mogen zelfs de logeergaaien bij ze in de kooi !!!  tongue2  :)

o echt :o gaat altijd goed? doe denk ik dan geen oog dicht  :CENS maar ga het zeker proberen  :thumsup: maar heb dan wel een extra kooi voor de zekerheid  :CENS ik heb namelijk altijd wat bijzonders  :) groetjes marian

giggles

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:38:47 pm »
Djarno en Prada zijn allebei nog jonge vogels.
Ik zeg dus ook gewoon bij elkaar zetten  :thumsup:

De baasjes hebben het er over het algemeen moeilijker mee als de vogels zelf is mijn ervaring.
Ik heb een grijze en een edel bij elkaar en dat gaat perfect. Die hebben 1x ruzie gehad en sindsdien zijn het vrienden voor het leven.

Ook heb ik 2 ara's bij elkaar zitten. Dit ging in het begin iets moeizamer. De ara die we al hadden was gewend het rijk alleen te hebben en nu moest ze die ineens delen met nog zo'n groot monster. Ze hebben 2 weken zitten bekken naar elkaar. Dat was een hoop geblaas, geschreeuw en veren getrek, maar nu zijn het ook vrienden voor het leven  :thumsup:

Zoals ik al zei. Je moet er zelf niet te bang voor zijn dat het mis gaat.
Zolang de kooi groot genoeg is dat ze altijd kunnen vluchten en ze elkaar niet verwonden tot bloedens toe, kan je ze gewoon bij elkaar zetten.

Riboet

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:59:30 pm »
ja maar bestaat er dan niet een kans dat djarno gaat happe naar prada? die kan natuurlijk zich nog niet verdedigen. groetjes marian

Ik zou die jonge gaaien niet uitvlakken, hoor! Kijk hier maar eens:

En Hummel is daar veel jonger dan wanneer Prada bij jou komt.  ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2008, 13:02:09 pm door Riboet »

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #18 Gepost op: augustus 08, 2008, 13:12:22 pm »
wat een happertje  :o zit te denke om een nieuwe kooi te halen voor djarno en prada maar deze is wel heel mooi die ik heb en groot  :thumsup: groetjes marian

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #19 Gepost op: augustus 08, 2008, 13:31:56 pm »
wat een happertje  :o zit te denke om een nieuwe kooi te halen voor djarno en prada maar deze is wel heel mooi die ik heb en groot  :thumsup: groetjes marian

Koop wat nieuwe speeltjes en richt de kooi anders in ... en dan samen erin ...
Wat Jarno al zegt ... de baasjes maken het moeilijker dan de diertjes zelf ( niet alleen met gaaien)
Dus .. ga rustig je ding doen en laat maar schuiven die 2 .... wedden dat Djarno er gauw de gezelligheid van inziet ?

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #20 Gepost op: augustus 08, 2008, 14:06:42 pm »
is ook wel zo mischien maak ik me te druk  :) die tik heb ik over gehouden van mijn hond  :CENS had een golden retriever van twee  en half en  nam er een puppy bij (malthese leeuwtje) en 2 dage later beet rinty hem zo op 1 slag dood  :o stond erbij en keek erna  :cry: ging zo snel ongeloofelijk. sinds die tijd ben ik zo voorzichtig :CENS maar ik ga het proberen en me angst overwinnen  :nailbiting: en mocht het echt niet lukken nou dan slapen ze appart en ze zitten bij mij eigenlijk toch de hele dag/ avond op de speelplaats  ;) dus dat durf ik wel same aan. ik werk savonds en rich overdag dus er is altijd iemand thuis  :CENS ga vanaf okt dag dienste draaien tot 15:30 maar dat is maar 2 a 3x per week. nou hoop dat het gewoon same gaat ik moet gewoon niet trutten  :angry: zemelaar dat ik ben  :-[ groetjes marian 

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #21 Gepost op: augustus 22, 2008, 22:22:31 pm »
al wat je zegt ben je zelf  ;D ;D ;D

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #22 Gepost op: augustus 25, 2008, 18:37:38 pm »
al wat je zegt ben je zelf  ;D ;D ;D
  ;D  ;D  ;D gr marian