Auteur Topic: hoera 4 jongen  (gelezen 1055 keer)

linda-s

• Gast
hoera 4 jongen
« Gepost op: augustus 09, 2008, 21:31:02 pm »
Tot mijn verbazing lagen er 2 eitjes in het hok toen ik schoonmaakte het nestje  daarna goed in de gaten gehouden en het totaal kwam op 6 :seestars: Ik vond het allemaal wel een beetje eng had zoiets nog nooit bij de hand gehad maar snel aan het lezen gegaan. Wel ik kan zeggen dat ik 4 jongen heb maar omdat er zoveel verschil in het uitkomen van de eitjes zat zijn de laatste 2 jongen geplet door de eerste jongen deze zijn laat in de avond uit het ei gekomen want s'morgens waren ze er maar helaas dood. De oudste 3 gaan als een speer maar de jongste die ging niet zo hard ik dus aan het bij voeren, wat een uitdaging zon klein hoopje maar ik kan zeggen het gaat tot nu toe als een speer. De kleine heeft nu sinds 2 dagen zijn ogen open en eet zelf van de lepel en wagelt al over de tafel en als ik het oppak gaat het heel lief in mijn hand zitten :hart: papa en mama voeren ook wel nog wat maar tegen die grote blijft het wel een strijd. Ik haal af en toe de anderen ook even uit het nest en leg ze dan en een lekker handdoek op de tafel en de hele fam zit er dan om heen ( en eerst maar foeteren over die vogels dit en die vogels dat maar nu :thumsup: )Ze zijn al helemaal niet meer bang en papa en mama kijken vanuit de kooi toe en vinden het prima. Papa kan ik er wel uit pakken die doet niet zoveel maar mama die eet mijn vinger helemaal op hoe lief ik ook voor heer blijf dus ik hoop dat ik met de jongen wel het zover kan brengen dat ze lekker los kunnen fladdren en ze op kan pakken zonder dat mijn vingers paars worden. :-[ Ik hoop dat het zo goed blijft gaan heb vandaag het nesthok schoongemaakt de lucht was echt niet meer te harden en ze zijn nu toch wel zo groot dat het kan. Nu zit de hele fam in het schoone nesthokje en het ziet er super leuk uit

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoera 4 jongen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2008, 21:38:18 pm »
Wat leuk  :thumsup:

Wanneer komen de foto's??  :pics:  :dance:

Enne... wat voor soort vogel is het?  ???

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2008, 21:41:48 pm »

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2008, 21:48:14 pm »
 :-[ Toen was ik er nog niet  :-[

Maarre... dat zijn zulke schatjes om te zien  :hart: , ik wil foto's!!!  :a036:

Vlada

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2008, 23:37:13 pm »
  :-* wat leuk zeg  :hart:

linda-s

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 10, 2008, 00:15:38 am »
Het vorige nestje was trouwens loos de twee erna ook maar nu dan eindelijk wel .  Ik zal proberen deze week even foto's te maken en er op te zetten moet mijn dochter me even mee helpen :-[ ben nl niet zón ster met de pc
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2008, 00:18:02 am door linda-s »