Nou zoals jullie konden lezen in de rubriek marktplaats ging ik dus een vriendje halen voor Pinky....
En dit is hem/haar ( geen idee ) en heet Rosé ( zoals het drankje

)

Ze kwam al uit een buiten voliere dus dat was gunstig, 2 maandjes jong en super schattig!
Hihi, ik verwachte dat ze elkaar soort van in de armen zouden vliegen maar dat gebeurde niet haha, Pinky zat met hele grote ogen naar de tak beneden hem te kijken waar Rosé was neergeploft.
De rest was minder geschrokken van deze komst dan van Pinky. dus werd geen wild gefladder nu. Het liep ook al tegen schemer dus ze maakten zich al klaar voor bedtijd.
Na een poosje ging Pinky de boel iets dichter bekijken, en poetste zijn snoetje ff op langs de takken, hihi, had ik hem ook nog niet zien doen, deed trouwens uberhaupt niet veel.

Denk toch dat hij al minsten een half jaar is vanwege het grootte verschil en het blauw op zijn voorhoofd wat volgens zeggen aangeeft dat het een man is en pas wat later te zien is.
Rosé is een stuk kleiner maar ook jonger, maar hoop dat het ook is omdat ze een pop is.

Misschien dat George er nog wat vanaf kan zien, zo van de foto's.
Hier nog 1 van Pinky tussen Tommy en Lemon;

Wat wel grappig was tegen de tijd dat het echt donker ging worden en de grasjes al in slaapstand standen Pinky ineens klaar wakker was! en volgens mij wilde hij naar het beschutte stuk in de voliere om te gaan slapen, denk dat hij het te winderig vond tegen het gaas, steeds vloog zijn staart de lucht in.

De grasjes vinden het juist lekker maar die zijn het ook gewend en ik denk dat Pinky het te fris vond.
Zo zitten de grasjes;

Affijn dus Pinky maar tjilpend naar het donkere beschutte stuk heen en weer maar bleef daar niet, ik kreeg het idee dat hij wilde dat zijn soortgenootje meeging, maar die vond het ook best bij het gaas, gewend zeker en moe van de hele ervaring dus wilde liever slapen. Het was echt heel schattig om te zien, uiteindelijk ging Pinky dan toch maar bij Rosé en de rest zitten.

En daar zitten ze nu nog, net ff snel gekeken met zaklamp.
Ben benieuwd naar morgen!