Wij krijgen in de week van 1 okt. de sleutel van ons nieuwe huis. Die komende maand moeten we er hard tegenaan, want 1 nov. willen we over. Ik verwacht zeker tegen de 2e helft van okt. dat we zo vaak weg zijn/te gestressed zijn, dat de vogels hier last van kunnen krijgen. Dan is het huis 1 nov. waarschijnlijk nog niet helemaal klaar, verflucht, stof... etc. Voor ons niet zo erg, maar voor de vogels wel.
Normaal hebben wij altijd 2 adressen waar ze heen zouden kunnen, maar wegens omstandigheden, kunnen zij dit allebei nu niet hebben, zal je net zien...

Dus we zitten omhoog!
Ik zoek voor de vogels een stabiel en gezellig onderkomen voor die tijd. Ze hebben veel aandacht nodig en ik wil echt dat ze goed worden verzorgd. Precies van wanneer tot wanneer kan ik nu nog niet zeggen, dit zal geregeld moeten worden via telefonisch overleg. Voordat de vogels gaan logeren zou ik ook graag eens met de vogels langs willen komen om te kijken of de klik er is.
Wij wonen nu in Voorburg en gaan naar Den Haag. Dus als er iemand dichtbij zit en denkt, hey dit vind ik leuk!....
MIjn grijzen heten Lovey (december 2003) en Whiskey (oktober 2004 ). Ze zijn erg tam, en hebben allebei een totaal verschillend karakter. Lovey is graag het middelpunt van de belangstelling en houd van dingetjes uit je handen trekken. Ze is erg brutaal, maar vreselijk lief. Whiskey is een rustige vogel. Hij bekijkt alles van de zijkant en heeft het gewoon naar zijn zin met zichzelf. Hij is een goeie lobbes. Ze schreeuwen niet veel, alleen als ze willen eten en verder zijn het goeie zangers. Qua praten zijn het meer losse woorden dan hele zinnen. Ze zijn erg dik met elkaar, echt een stelletje.
Ik hoop dat er iemand is die interesse heeft!