Auteur Topic: Kun je voeding mengen??  (gelezen 3948 keer)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kun je voeding mengen??
« Reactie #15 Gepost op: september 19, 2008, 17:24:50 pm »
Ah, mooi. Mn ouders hadden laatst een zakje grof parkietenvoer meegenomen, maar daar zitten dus heel veel zonnebloempitten enzo in en aangezien ik toch de kleinere parkieten heb... :)
Ik meng sowieso wel allemaal soorten zaad door elkaar... Xtravital, parkietenzaad, volièrezaad en nu dan ook grof parkietenzaad erdoor  :-[

Offline Speggel

• Broedrijp
  • Stimpy, Druif,
« Reactie #16 Gepost op: september 19, 2008, 19:06:50 pm »
ik meng de zaden hier ook, zeker voor de Pyrrhura's want dat zijn parkietgaaitjes :) dus van beide wat. gaaien en parkietenzaad.
ik zit ook te wachten op een bestelling van verschillende zaden, wel allemaal compleet, omdat ze heir met meerdere zitten is er de kans dat de sommige eerst het lekkerste eruit halen, zodat de laatste maar restjes krijg ???

en er staat een apart bakje met Zupreem pellets.

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #17 Gepost op: september 19, 2008, 20:13:29 pm »
Als ze maar kunnen smullen en er goed uitzien, dan zijn ze tevreden en daar doe je het voor.  ;)
Wij eten zelf toch ook graag met smaak! En je hebt er nu eenmaal gevalletjes apart bijzitten, omdat het op het zakje staat dat het speciaal voor hun is wil het nog niet zeggen dat ze het ook lekker vinden.  ;D
Dus kwestie van zoeken en proberen. Tot je de perfecte mix hebt en zelfs dan vind ik af entoe wat anders er bij of doorheen wel zo leuk, misschien is het voor mijn eigen idee hoor maar ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad!  :)