Auteur Topic: vragen voor bouw huiskamervoliere.  (gelezen 5094 keer)

arnootje

• Gast
Re: vragen voor bouw huiskamervoliere.
« Reactie #15 Gepost op: september 21, 2008, 15:58:40 pm »
De maten zijn 1.25 breed 2.00 hoog en 85 diep

Deze bedoel je dus. Tja je kan het natuurlijk ook gewoon zelf maken  :-[ , heeft me toen veel bloed zweet en tranen gekost, maar het resultaat is een superkooi, en makkelijk schoon te maken. Deze kooi heb ik in 15 min helemaal uitgedaan met een doekje.

arnootje

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 21, 2008, 16:16:48 pm »
let goed op dat als je afgaat op de goedkoopste offerte dan kun je weleens bedrogen uitkomen. Ik heb mijn laatste kooi nagemaakt naar het ontwerp van een lantro kweekkooi.

http://www.volieres.net/, niet gelijk in de buurt van je. Maar ik heb nog geen kweekkooi gezien die hieraan kan tippen, en heb er al heel veel gezien. Ben er al heel dikwijls geweest, en altijd heel netjes geholpen. Het is een bedrijf van jij verzint, hun geven hun opinie erover en dan word het gemaakt.
zeker een ritje waard.

Momenteel zijn er heel veel kleine bedrijfjes uit de grond gestampt die in deze branch een graantje mee willen pikken. Wat de kwaliteit niet ten goede komt.

Sillebil

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september 21, 2008, 16:20:59 pm »
jaaa die... vin ik zo mooi !    lees ik nu ? 15 min klaar met de schoonmaak.. ben 2 uur bezig met die 3 montanakooien plus speelgoed hier haha
tja..zelfbouwen ... me man heb echt 2 rechten handen maar nooit een voliere gemaakt ...ik laat hem hier alles wel ff lezen .
Dus je geef de maten op hoogte breedte diepte ...en offerte vragen en dan als bouwpakket krijg je ze binnen ?
Dan zelf knutselen ... mag ik jou pb sturen arno ?

arnootje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: september 21, 2008, 16:25:43 pm »
de kooien zoals ik ze heb staan zijn eigenlijk niet demontabel, dus 1 geheel, daarom zijn ze ook makelijk schoon te maken. Lantro kan ze zelfs thuisbrengen.

Ik heb 2 linkerhanden, en ook nog nooit een voliere gemaakt, ik had alleen een voorbeeldje.

Tuurlijk mag je pben.

Sillebil

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 21, 2008, 16:27:06 pm »
daarom heb ik mij vraag hier gesteld...je weet gewoon niet welke volierebouwer oke is .
ik kwam er zelf niet uit :)  lantro heb ik ook idd veel volieres gezien , ik rij er wel stuk voor als het moet

Sillebil

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september 21, 2008, 16:42:25 pm »
heb denk ik een pb gestuurd ...maar is niks me postvak uitgegaan ...al wat binnen daar?

arnootje

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: september 21, 2008, 16:50:34 pm »
you've got mail

Sillebil

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: september 21, 2008, 17:34:43 pm »
De bouw van de voliere met 2 boven en 2 onder moet maar wachten ben al heel wat wijzer geworden ..denk dat het zelfbouw wordt en mijn budget schijnt toch meer omhoog te moeten ..dusssssssss wor sparen pfffff.. ik wil toch wat ik in me hoofd heb graag hebben en kost gewoon  meer euroos .
Dus jullie horen me wel als het zover is ..zal wel tijdje duren ;)  en nogmaals bedankt voor de reacties allemaal !

arnootje

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: september 21, 2008, 17:49:21 pm »
Als je gaat beginnen, willen we wel een foto verslag he'   :thumsup:

Sillebil

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: september 21, 2008, 18:49:36 pm »
bij deze beloofd  :)

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #25 Gepost op: september 21, 2008, 21:33:59 pm »
nicky  mij vogels zijn zijn altijd los ...alleen 3 ochtende in de week dus niet  ;) slapen in de kooi uiteraard

:thumsup: :thumsup: :thumsup:
Helemaal top, ik zeg niets meer!  ;)