Zo, de TT ligt achter ons. Ben bekaf na zo'n weekend.
ik vond het erg leuk om Nicky en Thom te ontmoeten. Thom is een erg vriendelijk en lief knulletje wat zich prima vermaakte.
Gelukkig herkende ik ze direct dus maakte ik gewoon even tijd om een rondleiding te geven.
Bij de verkoop hebben we inderdaad heerlijk staan kletsen over de aanwezige grasparkieten en natuurlijk de geelmasker

Dat mannetje was inderdaad een leuk vogeltje. Een soortgelijke kleur was ook te winnen met het rad van foruin maar dan als popje zijnde. Je raad het al, ik moest nog even grasparkietenvoer regelen want Timo heeft die nu op zijn kamer staan.
We zaeten op een voor ons nieuwe locatie en dat is prima bevallen. Een zeer ruime zaal en zeer virendelijke medewerkers. Als het aan ons ligt zijn we daar volgend jaar weer van de partij.
Leuk dat leden van het forum (Pascallo.nl, Broto en Nicky) zijn wezen komen kijken. Voor Henk en Nicky heb ik lekker d tijd kunnen nemen, voor Pascal iets minder maar die heeft lekker kunnen kletsen met Cindy.
Samen met Henk ook nog zitten kletsen met de districtsvoorzitter die met z'n afscheidstournee bezig was. Ik kan terug kijken op een geslaagde TT. Volgend jaar moet ie nog beter worden