Ik heb een vogel, een kakariki man overgenomen van iemand die waarschijnlijk dus niet de hele waarheid heeft vertelt en ik nu achteraf snap waarom ze er zelf bang van was!
Hij valt me dus gewoon aan als ik in de volière loop!

Heeft al 2 keer in mijn broek gehangen, 1 keer in mijn haar en naar mijn handen valt hij ook uit. Nu kan ik hem wel aan maar heb wel gezien dat hij dat naar andere vogels ook doet! Maar hij zat ook heel lief het koppel catha's om de beurt te voeren! en ook wel de kakariki pop maar ze lijken tevens toch ook wel bang van hem.
Dus vanmiddag heb ik hem maar gevangen en apart gezet en eigenlijk weet ik er geen raad mee en wil hem kwijt maar ik ga niet zo maar een leuk verhaal opspelden ik wil wel dat het beestje ergens komt waar men wel weet hoe of wat en niet dat hij van hand tot hand gaat of zo.
Wat ik weet is dat;
Hij ong 3 jaar is, al een poos alleen zat in een binnen voliere, zoiets;
http://www.dierenvilla.nl/images/lecce_popup.jpghij een partner had die dood is gegaan omdat ze stopte met eten.
Hij nu met 1 stok en geen speeltjes in een rommelkamer stond.
hij niet geschikt is voor een voliere met meerdere vogels
ik denk dat hij alleen met aandacht zelfs beter af is, mss met de tijd een partner maar zelfs dat weet ik niet zeker.
Ik hem wel kan verkopen op MP maar dat tegen mijn principes ingaat omdat ik vind dat er alleen een beest bij mij weg gaat als er elders beter voor hem gezorgd gaat worden.
maar ik ben er niet gerust op om hem tussen mijn vogels te laten ook omdat ik er niet de hele dag bij kan zijn.

Zo ziet hij er uit;

Wie weet raad?