Nee, zat ik ook te denken, zou em dan in de schuur hebben gezet.
Hij ging er maar niet goed voor zitten voor de foto

En toen hij zo bleef zitten zoals op de laatste foto (na een paar keer door te bewegen hem wakker te krijgen) heb ik het opgegeven. Het plekje waar ik het over had, zit op het plekje waar je dat donkere plukje boven zijn neusdop ziet.
Maar wel een geruststelling dat het geen onbekend iets is. Ickx en Seppe heb ik nooit zo erg gezien, maar bij Idefix had ik nog geen rui meegemaakt. In vergelijking met wat ik gewend ben, is het nu 20x erger

Maja, ze zullen het ook wat heftiger hebben nu ze buiten zitten... Denk wel dat ze het zwaar hebben

Vind het ook zo gek dat alleen de mannen hier last van hebben. Het is niet stiekem door vechten ofzo, daar ben ik zeker van... kijk regelmatig naar buiten en heb nooit iets opgemerkt van problemen. Die zouden ze dan ook wel al wat eerder hebben gehad dan nu, lijkt me dat de hormonen van grasjes nu even stil liggen met de lage buitentemperatuur

Heb al een pilletje vitamine C opgelost in het water, weet niet wat ik van citroensap moet verwachten, hoeveel vitamines daar nu uiteindelijk nog in zitten, dus zo'n dingetje opgelost. Ze zijn niet meer zo gek op andere dingen dan zaadjes, gooien alles wat vreemd is uit de bakjes