Auteur Topic: kat dood op de weg  (gelezen 1452 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
kat dood op de weg
« Gepost op: november 02, 2008, 17:30:23 pm »
gaat ik vrijdagavond sherida ophalen van werk (werk in voorschoten in de kapperszaak en er is dan koopavond) rijdt ik in voorschoten zie ik iets kruipen over de weg  :CENS het regende pijpenstelen en donker dus zag ik niet zo gauw wat het was. ik afremmen de autos achter me ook (hoorde ze al vloeken zo van vrouw achter het stuur) is het een zwarte kat die heel bang over de srtaat heen kroop  :o en tot mijn grote verbazing lag er een rode kat dood op de weg  :o bekje verbrijzelt  :cry: zat te trillen achter me stuur  :seestars: ik er om heen gereden en de autos achter me ook want die hadden wel onderhand denk ik door dat er wat aan de hand was  :CENS ik omgekeerd aan het eind van de weg wat niet mocht. ergens een zijstraat ingedoken en aangebeld bij een vrouw. nou was ik ffe vergete dat ik in mijn pyamabroek roze en een vlieze trui oranje en knal roze croks de deur was uitgegaan (moest toch alleen ffe heen en weer rijden wie zag me nou in het donker? ) ma flodder was er niks bij  :) half jankend voor die deur gevraagd aan die mevr of ze de politie of dierenambulance wou bellen(had me mobiel niet bij me) en dat er een kat doodlag en een kat er almaar omheen liep en dalijk ook werdt doodgereden  :o nou die vrouw zou gelijk gaan bellen  :thumsup: ik om een plastic zak gevraagd om die kat weg te halen van de weg. nou ik wou er heen lopen stond de politie de kat al weg te halen  :cry: die mensen vriendelijk bedankt. en toen naar sheri gereden zoekend hoe ik weer op de goede weg kwam (wist daar geen weg of steg en was  1 richtingsverkeer pfffff) nou had het thuis voordat ik weg was gezelli gemaakt maar me hele avond was verziekt  :o  :o arme kat echt een gruwelijk gezicht  :cry:  :cry: ik wees sherida die plek aan op de terugweg blijkt dat er iemand woont die van mijn kittens een paar jaar terug had genomen. en 10x raden er lag een rode kat en die kittens van mij ware rood  :o nou een hoop van zegen we hebben pauline(zo heet die vrouw die kittens van mij had)nog niet  gesproken.(sheri zit met haar op hyfes en ziet er op de manege) maar het is wel heel erg voor de eigenaars van die kat.  :cry: groetjes een geschrokken marian       
« Laatst bewerkt op: november 02, 2008, 17:33:30 pm door Marian »

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: kat dood op de weg
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2008, 17:42:50 pm »
 console

Je hebt precies gedaan wat ik ook gedaan zou hebben in zo'n situatie. Ik kan me voorstellen dat je avond verziekt was.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: november 02, 2008, 17:48:04 pm »
Aaaah, jekkie..  :( Akelig is dat he? Ik heb ook wel eens een dode kat van de weggehaald en in een kartonnen dood bij mij achter neergezet (om op zoek te gaan naar het baasje). Bleek ik werkelijk ónder het bloed te zitten..  :o
Goed gedaan hoor meissie! :-*

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #3 Gepost op: november 02, 2008, 17:50:35 pm »
O wat vreselijk akelig is dat! daar wordt je idd helemaal niet vrolijk van. Dikke knuffel van hier hoor!

Mijn man heeft dat een keer met de bus gehad, tijdens zijn werk dus. Hij kon niet stoppen en heeft toen mij m,et zijn mobiel gebeld en ik weer de dierenambulance. Ik had het niet eens gezien en was er al akelig van. Kan me dus jou verziekte avond heel goed voorstellen!

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #4 Gepost op: november 02, 2008, 17:51:27 pm »
Aaaah, jekkie..  :( Akelig is dat he? Ik heb ook wel eens een dode kat van de weggehaald en in een kartonnen dood bij mij achter neergezet (om op zoek te gaan naar het baasje). Bleek ik werkelijk ónder het bloed te zitten..  :o
Goed gedaan hoor meissie! :-*
ihhhhh nou dan had ik echt een hartverzakking gehad  :o rich dacht eerst dat ik die kat had aan gereden ( ik vertelde het natuurlijk helemaal overstuur) nou ik dus zo van nou dan had je me echt kunne kome halen  :o had dan echt niet meer kunnen rijden  :o gr marian

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2008, 17:53:46 pm »
Dat zijn niet zulke fijne dingen :(

Ik heb zelf een keer een kat aangereden  :-[ Die zat in de berm en hij was blijkbaar suicidal, vlak voordat ik em zou passeren, schoot hij de weg over  :o En ja... onder mn wielen en zag em in mn achteruitkijkspiegel wegstrompelen. Mn broer die naast me lag te slapen, was meteen wakker en toen ik zei wat er was gebeurd: "gatver!"  :seestars:

Kon ik niks aan doen  :( :-[

TWEETY

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 02, 2008, 18:22:10 pm »
ik kan me het perfect voorstellen marian  :cry:
vorige week lag er een kat midden op de weg, iederen reed er langs en ik was de enige die stopte  :(
ze was al dood maar was nog warm dus net gebeurd  :cry:
ik heb ze aan de kant in het gras gelegd , ik kan niet begrijpen als je een dier omver rijdt je niet even stopt om te zien of je nog iets kan doen of tenminste respectvol van de weg halen  :angry:

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #7 Gepost op: november 02, 2008, 18:52:36 pm »
ik kan me het perfect voorstellen marian  :cry:
vorige week lag er een kat midden op de weg, iederen reed er langs en ik was de enige die stopte  :(
ze was al dood maar was nog warm dus net gebeurd  :cry:
ik heb ze aan de kant in het gras gelegd , ik kan niet begrijpen als je een dier omver rijdt je niet even stopt om te zien of je nog iets kan doen of tenminste respectvol van de weg halen  :angry:
precies  :angry: ik riep dat ook want iedereen reed gewoon door  :angry:  :angry: ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen  :cry: maar gelukkig was er nog iemand die de moeite had genomen om even te bellen  ;)

jet

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 02, 2008, 22:48:53 pm »
Tjee dat is schrikken, maart meer had je niet kunnen doen meid, heb je helemaal goed aangepakt  :-*