Dank jullie wel allemaal

Net weer gebeld met de kliniek en uitgebreid met de assistente gesproken die Orrie verzorgt.
Orrie was gisteren verder afgevallen naar de 356 gram, maar dat heeft hij weer terug hersteld naar 365 gram vandaag. Dit is het gewicht dat hij tot nu toe al die tijd heeft gewogen.
Hij krijgt nog steeds 2 x per dag sondevoeding. Ze hebben de samenstelling van de voeding aangepast, om te kijken of dit invloed heeft op zijn gewicht. Als de gewichtstoename van vandaag hier een bijdrage van is, dan zou dat alleen maar mooi zijn.
Hij lijkt wel steeds rustiger te worden en meer te gaan slapen. Het blijft aansukkelen.
Ik zal vandaag of morgen nog gebeld worden door Verstappen zelf om te bespreken wat we op de langere termijn (kunnen) gaan doen.
Ik zit er sterk aan te denken om toch de vervolgonderzoeken te laten uitvoeren. Ik denk dat we daar nu niet meer te lang mee moeten wachten. Voor zowel de rontgen als het endoscopisch onderzoek moet hij een roesje krijgen. Mocht hij verder afzwakken, dan wordt het alleen maar risicovoller. Als Verstappen het nodig acht, om de onderzoeken te laten doen dan zal ik daar in toestemmen.
Ik denk op verschillende momenten van de dag wel wat Orrie zou kunnen mankeren. Gezien hij een paar weken voor zijn opname van de kooi is geweest toen ik niet thuis was, zou het kunnen zijn dat hij ongelukkig terecht is gekomen en iets inwendigs bezeerd heeft. Hij kan immers niet vliegen en alleen in een dalende lijn fladderen. Dit ondanks dat hij niet gewiekt is. Als hij zich daadwerkeljik heeft bezeerd, dan zal dat alleen met verdere onderzoeken naar boven kunnen komen.
Verder wordt hij in de kliniek heel goed en met liefde verzorgt en daar ben ik heel blij om. Hij lijkt ook geen pijn te hebben. De enige symptomen die hij vertoont is dat hij verzwakt is. Hij is echter nog niet zodanig verzwakt dat ze in de kliniek vinden dat er niets meer gedaan kan worden.
Ik blijf dus nog steeds een klein beetje hoop houden dat het nog goed kan komen.