Ik denk helemaal niks 
Ik kan het ook alleen maar geven omdat ik het in grootverpakking koop hoor 
Normaal betaalde ik voor goed los zaadmengsel € 3,- per kilo en daar hebben ze nu een (misschien) beter zaad voor 
Misschien is het voor parkieten zelfs goedkoper ? Ik heb alleen de amazone uitvoering
Bij sommigen is het een gevoelig onderwerp en wil niemand voor het hoofd stoten met deze vraag

'Als je geen geld uit wilt geven aan je dieren, moet je er geen nemen' dat soort dingen. Maar het is dus niet dat ik er niets aan uit wil geven, maar ben er gewoon van overtuigd dat dezelfde kwaliteit ook voor minder geld kan.
De parkietenuitvoering is inderdaad goedkoper, maar die ik interessant vind is in max. 1,5kg uitvoering voor €5,58 (mengen met grover zaad vanwege de catha's 2,5kg voor €12,10), maar dat is online bestellen, dus om verzendkosten te besparen kan ik dan meerdere verpakkingen bestellen (kan alleen zo snel even niet de kosten van verzenden vinden). Blijft het ook nog per verpakking vers liggen

Pascal, over Teurlings kon ik niet echt vinden wat voor samenstelling zij aanhouden. Weet jij daar meer over?