Zonder harwerkende stagiaires en vrijwilligers af te kraken, denk ik ook gewoon dat het NOP zijn werk zeer slecht heeft gedaan. Dus terecht dat er nu zeer negatief over het NOP gesproken wordt. Ze doen het ook bijzonder slecht. Hun ideeen mogen nobel zijn, als de uitvoering belabbert is moet je denk ik of zelf een ernstig na gaan denken, of je wordt door andere op het matje geroepen. En dat is wat er nu gebeurt. Het is toch te belachelijk voor woorden dat opvang vogels zomaar een paar dagen geen eten en drinken krijgen. Voordat je dat als directie laat gebeuren zorg je er toch voor dat je aan de bel trekt en dat je hulp krijgt. Ik vraag me af waar hun subsidegeld dan in gestoken wordt. Je kan een prachtige vlucht bouwen waar 100 vogels in passen, maar als je niet georganiseerd kan krijgen dat de dieren goed verzorgd worden, waar blijf je dan met je mooie vlucht.?
Dus is mijn oplossing simpel. Directie er uit en onder supervisie van de overheid geld erbij, de boel beter organiseren en doorstarten.