Maar wees nu eerlijk. Weet jij wie diegene was die die uitspraak deed? Wegens privacy niet zichtbaar. Kan net zo goed een jonge gast zijn die het 'stoer' vind om zo te praten. Ik vergelijk het maar even met mijn neefje van 18 jaar. Die vertelt dingen op dezelfde manier/toon, terwijl alles genuanceerder ligt. Maar hij maakt in zijn ogen wel indruk op de ander. Er lopen genoeg vrijwilligers/stagairs van die leeftijd rond op het park.
Precies!
En het gesprek voor en na die uitspraken zijn afgekapt, zodat je niet te horen krijgt in welke context dit gezegd is.
Dan vraag ik me al meteen af waarom ze dit gedaan hebben.
Net zoals dat het interview van de patholoog ( notabene door Radar afgenomen ) ineens niet meer in beeld komt.
Hooimeijer wordt gevraagd om zijn mening, Hedwig van de Horst heb ik niet gezien....
En wat Francisca zegt dacht ik ook: ineens was er geen tijd meer voor...
Sorry maar ik ga niks en niemand beschuldigen en wacht dat onderzoek af.
Ik zeg altijd zo: hoe zou jij het vinden als je ineens van alles beschuldigd wordt en geen enkele kans hebt om je te verdedigen?
Dat iedereen ineens een oordeel over je heeft, al dan niet kloppend?
Je zal er maar staan als vrijwilliger, iedere keer als je daar bent de poten uit je lijf lopend voor alle dieren... ( en ze zijn er want ik heb ze met eigen ogen, iedere keer dat ik er was gezien ) en er wordt nu over je gezegd dat je dieren verwaarloosd en mishandeld...
En nogmaals als uit dat onderzoek dingen naar boven komen die niet kunnen, dan moet dat worden opgelost.
Maar dat betekent toch niet dat het hele NOP met de grond gelijk gemaakt moet worden?