niet doen hoor

ik heb daar twee keer een valk vandaan gehaald. de 1 was binne 5 weke dood en de ander binne twee dagen

kreeg wel me geld terug de tweede keer maar dat neemt het verdriet niet weg.nu heb ik er 1 die we gepapt hebbe eerst een vrindin en daarna hebbe wij het overgenome. nou die wordt van de zomer twee jaar

een heerlijke kwek maar alleen lief voor rich

voor ons vergelijkbaar met een pittbull

maar we houden wel van er
Beste allemaa
Ik ben een beetje ten einde raad. In maart van vorig jaar is mijn kleine kippie na 4 jaar bij mij te hebben gewoond overleden. Ze was ziek en ik heb er alles aan gedaan om haar beter te laten worden maar het mocht helaas niet baten. Gezien mijn verdriet om het verlies wilde ik haar niet meteen vervangen door een ander parkietje maar inmiddels moet ik bekennen dat het wel erg stil is in huis. Ik ben er inmiddels weer aan toe om mijn gezin aan te vullen met een parkietje.
Ik ben nu op zoek naar een jong parkietje zo uit het nest om zelf handtam te maken. Ik wilde eerst morgen naar 4 Animals in Rijswijk gaan aangezien zij jonkies hebben. Dit doe ik morgen maar niet gezien de slechte berichtgevingen die ik heb gelezen.
Kan iemand mij een goede kweker/fokker aanraden in de omgeving Noord/Zuid holland? Kan iemand mij ook laten weten wat de beste periode is om een jong parkietje aan te schaffen? Wat ik verneem is dat de leg van mei het beste zou zijn maar ik zie niet in waarom.
Alvast bedankt voor het meedenken en de eventuele reactie.
Groetjes Olga
[/quote]