vandaag is/was het weer heerlijk weer! Ik heb dus alle kooien weer naar buiten gereden..pffff
Ik heb toestemming van Ilse (de vrindin van Paul) om haar valkjes die hier logeren in een andere kooi te doen en de edels in haar voliere,tot die van ons klaar is. Dus heb ik de valkjes even in een kleine kooi gedaan en morgen krijgen ze een hele schone jockkooi.Daarna heb ik de voliere schoongemaakt en ingericht met mijn spulletjes en daarna de edels erin gedaan.Helaas heb ik hier nog geen fotos van maar ze vinden het wel wat!!
Doris heb ik ook met kooi en al naar buiten gereden en als hekkesluiter neergezet. Die gekkerd heeft al zijn fruit naar beneden gegooid maar ik heb wel het idee dat hij er ook van heeft gegeten!! en anders komt dat nog wel,want als je iets in je snavel heb wat stiekum wel lekker is......
Ik heb ook bij Doris een bakje zaad op stokhoogte gehangen en dat is schoon op..terwijl zijn pellets die beneden in de daarvoor bestemde bakjes zit nog niet aangeraakt is. Doris heeft vandaag heerlijk zitten kletsen en fluiten ik heb oa lekker ding voorbij horen komen haha.
Doordat de edels nu in Ilses voliere zitten heb ik een redelijk grote kooi over. Daar heb ik de aras in gedaan en zodoende konden die ook heerlijk buiten zitten.