Bo ki to,

nee, to maar niet wordt allemaal met B, net als paps en mams Boef en Bibi.
Jij hebt ze toch samen met andere vogels? Gaat dat nu goed? Ik heb altijd begrepen dat kakariki's tijdens de broed behoorlijk agressief kunnen zijn, maar misschien heb ik het verkeerd onthouden? Of misschien bof jij met verdraagzame kakarikies dat kan ook nog natuurlijk 
Ja, op een site had ik gelezen dat het goed samen kon met grasjes, nou op zich gaat het wel, maar Boef is dan idd ook een zachtaardig vogeltje, ze staan er zelf bekend om mensen aan te vallen in de broedtijd, en ik had voor deze een ander mannetje en die viel me ook aan, en was nog geeneens broedtijd!
Dus die heb ik ergens gebracht waar meer kakarikies waren en mensen met veel ervaring met ze.
Ik heb ze nog niet zo lang en weet nog niet echt veel van de soort af, dus ben lerende zeg maar. In het begin moest ik erg aan ze wennen en heb zelfs nog ff gedacht ze weg te doen.
Maar ben toch blij dat ik het niet gedaan heb, het zijn zulke leuke beesten.
Alleen ze zijn zo nieuwsgierig dat ze zich zelfs in een grasparkietenblok wringen, al gaat het maar net!

Dus ik ben echt benieuwd wat er straks gaat gebeuren met de koloniale broed.
Ik denk dat als een gras popje echt zit, ze zich niet weg laat jagen door hem, en ik denk ook niet dat hij kwaad zal doen, het is meer nieuwsgierigheid. Maar ik hou het goed in de gaten en heb nog opties voor ruimte mocht het wel misgaan.
En ja Antonia, de jongen worden geel, ik heb gister op internet zitten neuzen en daar zag ik nestjes met jongen die grijs pluis hadden, die worden dus hoofdzakelijk groen, geel dons wordt geel, wel kunnen er groene vlekjes door heen zitten zodat ze bont worden maar hoofdkleur blijft geel.
Omdat Boef groen bont is zal er waarschijnlijk geen hele strogele uitkomen zoals Bibi zelf.