oo ik dacht de eitjes eruit
:D
Maar goed wij geven ze een goed zaadmengsel voor rose's van hoca (besteld bij pascal)
Scenic pellets (besteld bij pascal)
2 keer in de week kiemzaad gemengd met eivoer (tegenwoordig ook van pascal)
Af en toe een stengel trostgier.
Zonnebloemen rozenbotel als die in de nartuur staat.
Als bodem bedekking Gebruiken wij een gewoon zaagmengsel voor cavia kooien enzo gemengd met turf.
de turf zorgt ervoor dat de eitjes een beetje vochtig blijven.
Ook mogen verse knotwilgen takken niet ontbreken.
Ik vind je een heel appart broedblok hebben nooit eerder gezien wij gebruiken een pvc broedblok van julsa (www.julsa.nl)
Bij ons kun je wel merken dat het broedtijd is als we in de kooi stappen worden we aangevlogen door de pop. Na de broedtijd is ze super lief ze onder gaat dus echt een gedrags wisseling.
Ze zijn mooi diep rose je koppel jammer dat het met de kweek nog niet mag lukken.
heb je ze wel al een keer zien trede?
eens kijken of ik die voeding hier kan kopen, wie is pascal? is dat een winkel en waar is dat?
ik zie dat je een buisvormig broedblok heb, tegen mij had men gezegd dat kaketoes nogal vechten tijdens de broed, en dat het beter was een broedblok met 2 ingangen en dat ik een duiventil erin moest vastzetten omdat ze zouden voetballen met de eieren.
het geen jij je kaketoes geefd als bodembedekking heb ik hier ook liggen, ga dat eens proberen.
ik heb ze niet zien trede, ben s'morgen weg om 7 a 7u15 werken en kom thuis om 17u30.
en de voliere is nu nog voledig dicht gemaakt, zodat ik het ook niet kan zien tijdens het weekend.
ze gedragen hun niet anders behalve dat ze meer kabaal maken s'morgen en s'avond, heb ook de indruk dat ze meer eten
ik wou een draadloze camera kopen en die instaleren in het slaaphok maar moet daar nog mee wachten, heb teveel rekeningen gekregen om te betalen, je weet wel:afrekenig gas, electriek, water, verzekeringen enz.