Ja alleen het mannetje bijt he, dat scheelt dan weer.. En hij bijt ook alleen als je ej hand te langzaam naar hem toe beweegt.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar het is wel typisch; Sammie komt ergens vandaan waar ze met heel veel liefde is grootgebracht en die zit het liefst de hele dag met haar hoofdje tegen je wang aan.
Biko daarentegen komt bij 4-Animals vandaag en daar waren ze nogal hardhandig met hem. Hij bijt niet als ik hem wat sneller pak of wat harder kroel dan dat ik bij Sammie doe. Maar goed, tis een schatje..
Biko neemt verder niks meer over denk ik. Muis staat naast de 2 kleintjes en fluit hele mooie deuntjes, maar dat neemt hij niet over terwijl hij best wel onder de indruk van haar is. Hoeft verder ook niet.. 1 deuntjesvogel in huis is genoeg..
Maar dat ze hun oogjes zullen uitkijken weet ik wel zeker! Toen het logeervalkje kwam hebben we die even in zn eigen kooi gelaten met het deurtje open. We lopen naar de keuken en terug en die 2 van mij zaten bij hem in de kooi zichzelf te poetsen

Ik ben heel benieuwd hoe ze op die van jou zouden reageren..