Bedankt voor de info!
Ja, ik bedoel D turquoise en een gewone groene maar daarbij twijfel ik toch nog met zeegroen

..
Bij de kweek.. ik zou het wel jammer vinden als het niet in één voliere kan. Maar als het uiteindelijk toch beter is om ze dan appart te zetten, moet het maar he

.
:oGeluidsoverlast?? Schreeuwen Catharina's veel?
Ik dacht dat het absoluut geen luidruchtige vogels waren. Maken ze vaak veel lawaai? Of hebben ze soms een schreeuw bui

?
De voliere wordt aardig groot ja

. We zijn hem nog aan het bouwen, dit duurt alleen iets langer, omdat we nog een hele grote voliere aan het bouwen zijn van ongeveer 18 bij 13 bij 2,20m. Deze voliere is voor tropische vogels.
Nee, de enige vogels die we op dit moment hebben zijn twee kakariki's die zitten nu in een binnen voliere van 3 bij 1 bij 2,50.. om daar nu nog nieuwe vogels voor in te kopen lijkt me niet zo heel verstandig. Het wordt dan een beetje vol, want ik hoop dat ze binnenkort een nestje krijgen.
Wel hebben we in onze woon kamer nog een hele lieve Rosé-kakatoe, die zit gewoon in een ruime kooi..
Dit zijn wat foto's:

Dit is Riki, de kakariki pop.

Dit is Chico, de kakariki man. (hier is hij net bijna droog van het badderen.. kon even geen betere foto vinden

)

Dit is Roosje. Onze Rosé-kakatoe.

Tuin

Tuin

Tuin
Van het deel van de kakariki's en straks ook Catharina's

, moet ik nog even foto's maken.
Groetjes,
Steffie