Auteur Topic: djarno versiert prada  (gelezen 1117 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
djarno versiert prada
« Gepost op: april 16, 2009, 18:42:35 pm »
djarno is al een paar dagen prada aan het versieren. ze zijn aan het zoenen en de tongetjes bij mekaar in de snavel  :hart: djarno laat zijn vleugels helemaal naar voren hangen en steekt almaar zijn pootje uit naar prada  :hart: maar nou zat ik vanmiddag zo te denken  :CENS prada zal toch geen vrouwtje zijn  :o want ik zit nou niet echt te wachten op dat ik over een paar jaar oppeens eieren zie met daarna van die guitige koppies met open snaveltjes kortom dat ik dus een koppel heb  :nailbiting: of doen mannetjes het ook gewoon bij mekaar dat versieren en zo  :CENS gr marianne

cosch

• Gast
Re: djarno versiert prada
« Reactie #1 Gepost op: april 16, 2009, 19:33:18 pm »
Heb je ze laten testen op geslacht?

Het kan wel dat mannetjes elkaar voeren hoor.

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Re: djarno versiert prada
« Reactie #2 Gepost op: april 16, 2009, 19:42:13 pm »
nee heb ze nooit laten testen  ;) weet bijna zeker dat djarno een mannetje is wegens zijn gedrag maar zeker weten doe ik niet. we dachten dat prada een mannetje is maar dat weet ik niet zo zeker als dat ik dat bijna wel bij djarno weet. vindt het zo zielig als ik die veren er uit moet trekken 5 nog wel  :o teminste dat werdt mij verteld  :o maar ik vroeg me af of djarno het dan aan zou voelen dat prada een vrouwtje is  :CENS of dat ze dat gedrag ook doen als het 2 mannetjes zouden zijn of 2 vrouwtjes