Auteur Topic: Papegaai mee naar buiten , maar hoe ??  (gelezen 5875 keer)

Offline Bobbie

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
Re: Papegaai mee naar buiten , maar hoe ??
« Reactie #30 Gepost op: april 22, 2009, 10:33:51 am »
Ik denk inderdaad dat dat de beste zijn.

Met Bobbie en Dinky heb ik het ook een keer geprobeerd, een tuigje. Merkloos. Bobbie had hem met 1 klik weer open, vond ie een geweldig spelletje ;D.

Juultje heeft een tijdje een zo'n Amerikaans tuigje gehad, maar die bleef er aan prutsen. Hij zat wel als gegoten, ze kon er niet zomaar uitglippen, zou echt iets kapot moeten bijten om te ontsnappen. Om alles voor te zijn (stel dat ze ineens een touwtje door zou kunnen bijten) ben ik dus overgegaan op de rugzak. ;)

Silly

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: april 22, 2009, 10:37:08 am »
Ik denk inderdaad dat dat de beste zijn.

Met Bobbie en Dinky heb ik het ook een keer geprobeerd, een tuigje. Merkloos. Bobbie had hem met 1 klik weer open, vond ie een geweldig spelletje ;D.

Juultje heeft een tijdje een zo'n Amerikaans tuigje gehad, maar die bleef er aan prutsen. Hij zat wel als gegoten, ze kon er niet zomaar uitglippen, zou echt iets kapot moeten bijten om te ontsnappen. Om alles voor te zijn (stel dat ze ineens een touwtje door zou kunnen bijten) ben ik dus overgegaan op de rugzak. ;)
Haha ja dat is dus inderdaad waar ik ook aan dacht, los knabbelen, aangezien gaaitjes toch slopertjes zijn  :seestars:
Coco zat ook meteen te kijken hoe krijg ik die weer af, tuurlijk moet ie wennen, maar constant kijken hoe kom ik hier uit  tongue2
En dat ze sommige zo open krijgen heb ik ook eerder gehoord ja, brrr, dan is ie alsnog foetsie  :o
Dan kunnen sommige denken, jemig waar maak je je druk om, maar je wilt toch je gaai onbeschadigd bij je houden  ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #32 Gepost op: april 22, 2009, 19:10:01 pm »
Citaat
Ik kan me zo niet bedenken wie het was, maar die vliegt nog wanneer volgens mij alle pennen worden geknipt ipv de eerste 10   

dat was flipke, die vliegt heel ver en word zeer kort gekortwiekt en we knippen meer dan 10 stuks :S

Bart

• Gast
Re:Papegaai mee naar buiten , maar hoe ??
« Reactie #33 Gepost op: september 02, 2009, 21:22:57 pm »
Waarom neem je geen tuigje, als je vogel dat niet erg vindt?

Gr.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re:Papegaai mee naar buiten , maar hoe ??
« Reactie #34 Gepost op: september 02, 2009, 23:00:40 pm »
flipke in een tuigje, dan is de wereld veel te klein denk ik

laatst toen pascal er was heeft hij >> flipke, weer een vlucht genomen ,dikke 100m , pascal heeft hem toen een stukje korter geknipt dan anders en het helpt
maw, flipke moeten we korter wieken dan normaal,hij is enorm sterk in zijn vleugels