hoi hoi
ten eerste bedankt voor jullie leuk welkommen allemaal.
ik ben druk bezig met de voor bereidingen .eerst heb ik me een boekje aangeschaft van bonny talsma ik vind het een erg leuk maar vooral nuttig boekje met zeer goed informatie over opvoeding van je gaaitje.
ik lees veel over papagaaien vooral over gezondheid en goede voeding.
ik heb een heel mooie kooi besteld die komt de 1e week van mei verders heb ik al heel veel leuk speelgoed gekocht en een mooie java zitstik voor in de kooi.
ik heb ook zo,n watervaste plaat gehaalt en wieltjes en heel mooi wilgenhout daar hoefde ik overigens niet ver voor te gaan ze hadden net een knot wilg aan de grond gezaagd op mijn werk ik werk op een plantenkwekerij
nu ga ik nog naar de touw slager voor sissal en hennep touw onbewerkt uiteraard.de touw fabriek zit een straat voor mijn werk.
maar nu komt het gister zijn we weer wezen kijken bij ons kleine grijsje en nu zit ik ergens mee meschien kunnen jullie me helpen,
hij heeft op zijn borst en zijn voetjes alleen maar rood en iets rozege veertjes in de plaats van grijs ,en is de kleinste uit het nest de andere twee grijsjes van het nestje hebben dat niet ,de ouders hebben dat ook wel maar niet zo veel ,verders ziet het grijsje er goed uit is allert kijkt goed om zich heen eet tot nu toe goed zijn papje voetjes staan goed ,alleen die extreem veel rood roze veertjes .
wie weet waarom dit zo is ,ik maak me nu ongerust ,ik wil ook graag foto,s laten zien ik heb er nml al veel gemaakt maar ik weet jammer genoeg niet hoe ik ze hier moet plaatsen .
al vast bedankt voor jullie antwoorden.
lieve groetjes hennie