En weer een negatief berichtje, helaas is Pearl haar mannetje Cluey vanmorgen geheel onverwacht dood gegaan. Ik zag hem op de grond liggen, hij leefde nog, ik heb hem opgepakt omdat ik dacht dat hij al dood was, even daarna is hij gestorven. Om Pearl wat te ontlasten heb ik haar 2 jongste jonkies overgelegd naar het nestje van haar zusje Cristal.
Ik zal je missen Cluey enkele jaartjes geleden bij mij geboren, deze zomer voor het eerst voor nageslacht kunnen zorgen maar je hebt ze helaas niet helemaal zien opgroeien.
Bij Pluk en Fryskie is op dit moment een jonkie uit het ei aan het komen, een geel pluisje. En ook bij Spikey en Limba ligt een aangepikt ei waar duidelijk gepiep en geknabbel uit komt. Dus bij de valkjes gaat het prima.
Met de grasparkieten jonkies gaat het ook prima. Ook de jonkies van Pearl zijn goed doorvoed dus ze kan het aan, alleen zal ik streng blijven controleren op de kropjes van de jonkies, worden ze minder goed gevoed of zie ik aan Pearl dat het te zwaar wordt dan zal ik nog enkele jonkies bij een ander nestje leggen.
Ook de gebeten jonkies van Cristal zijn vrijwel helemaal genezen van hun bijtwondjes.