als je nog binnen die 7 dagen ben zou ik gewoon het ding inpakken en hem vragen hoe hij retour gestuurd moet worden,
als hij zegt via de pakket dienst, is de alleen de kosten van deze pakket dienst, en dan uiterlijk nog de kosten van het heenverzenden (6 euro?) van de bon,
voor haar rekening. mocht hij hierop nog wensen hebben kan dit alleen zijn op de verpakking van het product.
een ondeugdelijk product, dus waarvan binnen 3 maanden iets kapot gaat, kan gewoon retour met de centjes terug!
iets wat binnen 3 maanden kapot gaat wordt beschouwd als ondeugdelijk product, als het naar behoren is gebruikt.
dus geen gaaien in een kieten kooi

en neem ook nooit genoegen met een tegoedbon! je hebt gewoon het recht op je geld terug als je binnen dit termijn bent!!
waar dan ook, met wat dan ook!
hij zal misschien een specificatie moeten opgeven voor die 30 euro, zodat je weet waarvoor dat is!
vraag daar maar om! want als hij specificeerd dat het verzenden bijvoorbeeld 11 euro pakket dienst is, en 19 euro afhandelings kosten,
dan kan je mooi accoord zeggen en hem 11 euro betalen! want hij mag alleen de verzendkosten voor haar rekening laten komen!
persoonlijk tintje: ik heb ooit bij een euro shop een headsetje gekocht, voor wel gezegt 1 euro,
toen ik ging betalen zei de dame dat ik niet mn geld terug kon krijgen als hij het niet deed,
dus ik begon direct met dat dit tegen de wet is enz. dus de dame zei dat dit nu eenmaal beleid is,
ik dat ding betaald, naar huis.
thuis gekomen ruk ik hem uit de verpakking, gok eens?! kapot,
ik terug! alsof ik het wist bij de kassa!
nee mevrouw geld terug kan niet, dat staat ook duidelijk op de bon, en op de bordjes bij de kassa,
jammer genoeg gelden zelf bedachte regels in winkel NIET als ze in strijd zijn met de wet,
en omdat de dame zo stellig vol hield deed ik dat ook!
chef erbij, nicole haar 1 euro terug, lekker puh! dus gewoon halen waar je recht op hebt!
voel je geen zeur, je staat in je recht, en al is het alleen maar om het principe!