Auteur Topic: Henniz, Maurits en Flits  (gelezen 3261 keer)

Egwene

• Gast
Re: Henniz, Maurits en Flits
« Reactie #15 Gepost op: juli 02, 2009, 09:55:06 am »
Dank je voor je reactie. Fijn dat het met Marcus ook zo goed gaat. Hier spelen ze erg veel, maakt niet uit waarmee, als het maar speelgoed is dan zijn ze blij. Verder spelen ze de hele boom over en zoeken uit wat ze kunnen doen allemaal.
Alleen.....valt er 1 door een inschattingsfoutje, dan blijft de rest ook springen en heb ik dus alle kleintjes over de grond lopen...  ;D

Misschien kun je zoeken naar een grotere java zitstok met de juiste vorm en die maken tot een boompje op tafelstandaard grootte. Dan heb je een zelfde effect.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: juli 02, 2009, 11:19:03 am »
Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe je ze uit elkaar houdt!!  :)

Egwene

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 02, 2009, 11:47:16 am »
 ;D En ik snap wel weer dat je dat niet snapt hoor!
Hier is de truuc:
Henniz en Maurits zitten nu bij elkaar. Maurits heeft duidelijk een echt rooiere buik dan Henniz.
Flits en Donder zitten bij elkaar: Flits heeft een paarse ring en Donder een zilveren  ;D

Aan het gedrag ga ik het ook steeds meer zien hoor. De speelvoorkeur, hoe ze naar je toe komen (of hard wegrennen  ;D) Maar het meest houdt ik me nog aan bovenstaande verschillen...  :-[

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #18 Gepost op: juli 02, 2009, 22:23:15 pm »
pyrrhura-gek ?  :)  Lijken me erg leuke vogeltjes!

Ook een erg leuke bende zo bij elkaar  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: juli 03, 2009, 12:25:24 pm »
;D En ik snap wel weer dat je dat niet snapt hoor!
Hier is de truuc:
Henniz en Maurits zitten nu bij elkaar. Maurits heeft duidelijk een echt rooiere buik dan Henniz.
Flits en Donder zitten bij elkaar: Flits heeft een paarse ring en Donder een zilveren  ;D

Aan het gedrag ga ik het ook steeds meer zien hoor. De speelvoorkeur, hoe ze naar je toe komen (of hard wegrennen  ;D) Maar het meest houdt ik me nog aan bovenstaande verschillen...  :-[

Haha, oké dan begrijp ik het. Denk dat je je daar toch heel vaak aan zal moeten vasthouden hoor, ook later.  ;)