Kan het me helemaal voorstellen!!!
Zit hier ook te herstellen van een hartverzakking...
De mensen waar ik een grasje vandaan heb kwamen even kijken naar hem maar Boef mijn kaka is natuurlijk los in de sluis en vandaar uit kan hij de huiskamer in als je de deur open doet. Dus ik goed de huiskamerdeur naar de gang dicht gedaan en dan is er geen probleem, nee heeft mijn moeder de voordeur open laten staan en komen er ineens nog 2 kennissen naar binnen terwijl Boef net door de huiskamer vliegt!!!!! Door de drukte in huis ineens wist ie ook niet meer waar heen te vliegen en zo dus bijna de gang in en naar buiten!!!!!!
Geloof dat ik gek werd. Ik schreeuwen dicht die deur want ik stond aan de andere kant bij de voliere aan te wijzen waar hun grasje zat. Boef de sluis in gejaagd, die zal wel helemaal gestressd zijn nu want er kwam ook een hond mee en dan gaat Boef altijd te keer als ie dat ziet. Hij is erg beschermend nu natuurlijk.
Pffffff mijn hart zat in mijn keel. Zit nog na te shaken, moet er toch niet aan denken dat Boef naar buiten geglipt zou zijn, die vliegt zo hard die krijg ik dan nooit meer terug.