Ik begrijp dat je dus geen zelfstandige vogel neemt.. ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat je niets doet met de adviezen die je krijgt die misschien iets anders zijn dan dat jij zou willen
Waarom reageer je bijvoorbeeld niet op wat Lisianthus post? Is geen aanval, maar ik hoop echt dat je ervan doordrongen bent dat ook hier veel mis kan gaan? 
Ik wil hier even op inhaken voor diegenen die twijfels hebben over Marians kunnen en ervaring.
Marian gaat zeker niet over 1 nacht ijs en laat zich terdege goed voorlichten.
En zal zeker alle voors en tegens tegen elkaar afwegen.Daar komt bij dat ze er zeker niet alleen voor staat en alle leden van het gezin altijd meehelpen bij het groot brengen diertjes.
Bonita het valkje heeft het hele gezin ook meehelpen grootbrengen met pap en wat zeker genoemd moet worden is dat ze met zijn allen Chica en Guanita ( stinkdiertje) als pupjes van drie weken , ( wegens verstoten door het moederdier )die eerst om de twee uur dag en nacht geflesd moest worden groot hebben gekregen.
Zelfs ik met mijn ervaring met stinkdieren had dat zo jong niet aan gedurft.
Natuurlijk zitten er risico's aan het groot brengen van zulke jonge dieren, maar ik weet zeker dat Mar en haar hele gezin daar terdege van bewust zijn.Bovendien kan het bij de kweker ook mis gaan, maar meestal hoor je daar dan niets over.Gezien het feit dat ze er alles voor over had om het met Coco te proberen kunnen we toch wel zeggen dat het marian wel toevertrouwd is.
Sorry dat ik het zeg maar ik zag het wel terdege als een aanval.