nou hij is er hoor

en lieffffff

en die kuikengeluidjes

we waren er gisteravond om half 9 en we kwame binnen en daar zate een paar grijsjes

en toen hoorde we kyara hij had een deke over dat kooitje heen en zei pak hem zelf maar uit. ik dus die deke weggehaald en oooooo heleboel donsveertjes en hier en daar al gekleurde pennen en heel stoer bij zijn staartje al een paar veertjes

hij liet ook de blauwgele aras zien die hij had 12 weke oud en supertam. kwamen naar je toe en knuffelen met je echt lief riep tege rich ken je niet ffe een bank berove neme we er ook een blauwgele ara mee. die man lag in een deuk waarop een oudere blauwgele ara ging mee schateren

we zijn weer naar de huiskamer gegaan en toen ging hij alles uitlegge en voordoen en we moesten ook meepappen daar

ging heel goed riep ons mee met het pap maken hij nam echt de tijd voor ons. hele vriendelijke mensen en erg gastvrij het was er erg gezellig. we gingen over half elf weg en hij vertelde ook als ik maar twijfelde of zo ik altijd kon bellen met wat voor vraag dan ook. we kwame over twaalfe thuis pffffff en toen was het al gauw drie uur dus ginge maar naar bed kyara moest om half 7 weer pap en rich moest werke dus hij zei blijf maar lekker ligge doe ik wel. maar om kwart over 7 zat ik dus klaarwakker binne

denk dus dat ik me ongeveer vanavond zo voel

komt goed

djarno en prada waren erg verbaasd gisteravond als jullie die snuiten konde zien

maar kwekke er nu vrolijk op los met een meekwekkende kyara op de achtergrond met heel veel kuikengeluidjes