ja en grijze praten wel heel goed ik heb er zelf 2

djarno is 4jr en prada 1jr en komen bij dezelfde ouders vandaan. maar djarno is overal veel sneller in dan prada die is zeg maar niet zo snel van begrip

djarno hield met een week of 18 al zijn eigen walnoot vast en prada pas sinds een maand of 2

en met praten dat gaat nu een beetje komen met woordjes als hallo en mar terwijl djarno met 1jr de oren van je hooft prate

en als bevoorbeeld mijn broer langs komt trekt ie zijn snavel niet open en als zijn vrouw(me schoonzus} langskomt kwekt ie vollop

dus als je een grijze zou nemen moet je er niet van uit gaan dat ie gaat prate en ze trekken heel erg naar 1 persoon al is prada wel makkelijker in gedrag naar andere dan djarno

maar kan ook heel hard bijten als het hem niet zint. als je me groenvleugel neemt die is nu 8 weke en al een heel andere kuiken kwa gedrag dan mijn grijsjes. veel meer knuffele noem maar op. al kan ik met djarno alles maar wel alleen als hij wil (geef hem geen ongelijk)

wat ik deed toen ik een papagaai wou (ging eerst voor een kakatoe) heel veel gesurft op internet en heel veel informatie gezocht en toen gekeken welke gaai bij ons het meeste paste ook omdat ik werk en rich ook en ze hebben heel veel aandacht nodig

gr mar