Auteur Topic: Hier zijn ze dan!  (gelezen 7326 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re:Hier zijn ze dan!
« Reactie #45 Gepost op: november 10, 2009, 12:26:31 pm »
Dat vermoed ik ook ja!  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #46 Gepost op: november 10, 2009, 19:15:21 pm »
wel leuk die ondeugd op je muur , maar wel heel dicht bij je stekkerkast  :o  oppassen hoor

Emcee

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: november 10, 2009, 20:45:11 pm »
Doen we hoor. Hij bleef binnen handbereik; al schrok ik in eerste instantie ook wel. Je denkt niet direct aan zo'n soort van aktie. Net een klein peutertje  ;D  . Als ze op de tafel zitten kan ik beter dat stopcontact even beveiligen. Ze zijn nog veel te onvoorspelbaar om ze ook maar 1 seconde uit het oog te verliezen.

Emcee

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: november 24, 2009, 09:30:41 am »
Noshi toch! Voortaan eerst eten en daarna drinken  :)

Ik hoor er nu een paar denken "oei dat stopcontact". Stom, maar ik vergeet het steeds.  Ze zitten ook over het algemeen stil te zitten. Ze spelen (nog) niet zo. Ook niet in hun kooi. Misschien ben ik wel te ongeduldig, maar misschien heeft er iemand tips hoe ik ze aan het spelen kan krijgen.

Offline Deborah2007

• Net zelfstandig
    • Website van Angel_Devil
« Reactie #49 Gepost op: november 24, 2009, 12:28:24 pm »
Wat een schatjes zeg! wow, hier waren mijn 2 forpussen ook direct zo tam! Ze zijn nu 19 weken, en beginnen soms al wat ondeugender te worden! Een beetje bijten ed, maar goed ik laat gewoon helemaal niets merken (Ook al is het soms vrij gevoelig)  :(

Maar over het algemeen zijn het heerlijke rustige lieve, schattige vogeltjes..  :) :thumsup:

Ik ben er zojuist achtergekomen dat mijn 2 forpussen heel graag in de buurt van het raam staan! Zo licht mogelijk.
Ze zijn daar veel drukker, en spelen veel meer. Daarbij ligt het er natuurlijk ook aan wat je allemaal in je kooi hebt hangen?

Hoe oud zijn ze nu eigenlijk? (of heb ik er overheen gelezen?)  :-[

Emcee

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: november 24, 2009, 13:32:36 pm »
Volgens George zijn ze van 3 juni (om en nabij). Bijna een half jaar dus nu. Ze hebben volgens mij genoeg in de kooi wat ze volgens mij leuk zouden moeten vinden. Ik weet bijna zeker dat hun buren (de aga's) er wat jaloers op zijn. Niet dat die wat te kort komen hoor....... Ze zitten elkaar wel gezellig te kroelen en te poetsen en nu en dan wat te bekvechten en te kwetteren (wat een leuk geluidje is dat  :hart:), maar verder vind ik ze toch nog wat weinig actief.

novice

• Gast
Re: Hier zijn ze dan!
« Reactie #51 Gepost op: mei 27, 2010, 20:18:35 pm »
heb even zitten lezen en ben jaloers  :-[
ben helemaal hotel de botel in love  :hart:
hoe is het nu met ze? 120 dagen later :)

wil zoo graag een forpusje maar kan mn wederhelfd niet helemaal overtuigen :angry:
hijs bang voor dikke katten en lege kooi :o

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #52 Gepost op: mei 27, 2010, 21:29:20 pm »
 :hart: :hart:

Offline Betty

• Aan de leg
  • Jack & Jill
« Reactie #53 Gepost op: mei 28, 2010, 23:57:40 pm »
Wat een schatjes  :hart:

Geen zorgen hier werd er eerst ook niet gespeeld, en nu breken ze soms de voliere af  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #54 Gepost op: mei 29, 2010, 10:43:39 am »
Dit lid is inerdaad al een tijdje niet hier geweest..  weet niet of ze nog reageert, we zullen zien!!