Auteur Topic: dagboek van jacko  (gelezen 1177 keer)

jos

• Gast
dagboek van jacko
« Gepost op: november 09, 2009, 13:07:26 pm »
Hoi Allemaal ik ben jacko.
Een grijze roodstaart man van 2 jaar en een paar maanden  :thumsup:
Mijn hobby`s zijn(ook papagaaien hebben hobby`s)veel slopen/een f-16 nadoen/de hond en katten plagen/en natuurlijk het vrouwtje voor de gek houden  ???
Maar ik kan daar alles niets aan doen het zit gewoon in mijn genen(wat dat is zal ik eens opzoeken op jos zijn pc) :CENS teminste als hij dat niet ziet want dan is het weer  :-X.
Sinds anderhalf jaar woon ik nu in belgie waar ik wat meer ruimte heb om te vliegen want ikke ben lekker nog niet gewiekt :a036:
ondanks driegementen van jos als ik weer eens wat had gesloopt  :-[ dat hij me wel zou laten wieken is dit dus nog niet gebeurd :thumsup:
Praten doe ik ook al maar ik bepaal zelf wel hoe en wat ik er uit kraam alleen de S kan ik nog niet zo goed uitspreken  :-[
Tellen kan ik ook en dat gaat zo(maar niet lachen als jullie dit lezen)1,2,60 is dat niet goed van mij  :a036:
een stoomtrein is ook voor mij geen probleem en ook de kat de les leren hoort bij mijn taak  ;D
Onze hond tanja is een grote hond ik denk wel een kleine twee meter hoog en die stuur ik altijd naar zijn plaats  :thumsup: en die doet het ook nog(stomme hond)
Maar afgelopen week was ik wat ziekjes  :cry: jos en gerrie met me naar de DA wel een goede peer maar ook een gemene peer :cry: hij prikte mij in mijn nek ook moesten mijn vleugels uitelkaar worden gedaan wat ik niet leuk vond  :cry: maar het was gewoon om te kijken wat ik had.
gelukkig viel het allemaal mee :thumsup: inmiddels ben ik weer compleet de oude jacko ik praat weer en probeer gerrie zo goed als het gaat helemaal gek te maken :-[
Daar ben ik tenslote papagaai voor maar ik reken dan niet op jos en dan is het time out :angry: en daar heb ik een hekel aan.
Nu moet ik dus ook weer mijn villa in heb gerrie geprobeert om een oorbel gaatje erbij te geven ;D maar dat lukte niet zo goed :CENS dus straks of morgen het nog eens proberen.
Ook krijg ik veel op mijn donder om mijn woordenschat dingen die ik niet mag zeggen doe ik toch en dan is het feest hier in belgie :-[
en daar ben ik weer de dupe van :angry:
Ik zit in de keuken op mijn spiraal en roep dan wel eens (natuurlijk heel hard)gog god god......en dat mag niet van jos en gerrie :angry:
Zij mogen het af en toe wel zeggen en als ik het zeg dan is het hek van de dam :(
Rare baasjes heb ik toch.
Maar nu zit ik in de kooi en jos schrijft heel even op wat ik zeg dus niet alles geloven als hij wat fouts over mij zecht want ik ben een hele liefe papagaai :-[
tot de volgende keer :dance:
en dan zullen er leuke foto`s van mij op de side staan.

gr: jacko

jos

• Gast
Re:dagboek van jacko
« Reactie #1 Gepost op: november 26, 2009, 19:25:02 pm »
Nou het is weer een paar dagen geleden dat we over mij geschreven is.
maar inmiddels zijn er een tweetal filmpjes van mij gemaakt.
maar jammer is een van de filmpjes een beetje donker.

http://www.youtube.com/watch?v=tAeNgldZhz0
http://www.youtube.com/watch?v=y3SsRo7VVZw

gr: jacko